Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 11.10.2017
Μια νέα αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας της Honda με μια μοτοσυκλέτα που χρησιμοποιεί για καύσιμο κυψέλες υδρογόνου
Στα σχέδια που διέρρευσαν μια μοτοσυκλέτα που βασίζεται σε ένα περιμετρικό πλαίσιο τη θέση που καταλαμβάνει σε μια συμβατική το ρεζερβουάρ, το φιλτροκούτι και ο κινητήρας καταλαμβάνουν κυψέλες υδρογόνου. Η καρίνα της μοτοσυκλέτας περιέχει μια ηλεκτρική μονάδα ελέγχου και μια μικρή μπαταρία ασφαλείας.
Η δεξαμενή υδρογόνου "γεμίζει" το χώρο κάτω από την σέλα, δημιουργώντας περίεργες αναλογίες στη μοτοσυκλέτα, καθιστώντας το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας πολύ μεγαλύτερο από ό, τι σε μια συμβατική μοτοσυκλέτα.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι ενσωματωμένος στο ψαλίδι, ενώ η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με άξονα. Λόγω του ελάχιστου χώρου που απομένει το αμορτισέρ είναι έκκεντρα τοποθετημένο ενώ εδράζεται κατ’ ευθείαν στο πίσω μέρος του πλαισίου και πάνω στο ψαλίδι.
Είναι σχεδόν απίθανο να δούμε μια μοτοσυκλέτα παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου, παρ’ όλα αυτά η Honda δείχνει να ασχολείται με τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στο παρελθόν και η Suzuki έχει παρουσιάσει project με υδρογόνο όπως το CrossCage.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.