15.12.2020
Πάνω από πενήντα χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου, η Moto Guzzi παρουσιάζει το V7 του 2021
H αρίθμηση που χαρακτήριζε τις διάφορες εκδόσεις του μοντέλου από το 2007, που επέστρεψε στην αγορά, δεν θα υφίστανται πλέον.
Στο V7 του 2021 χρησιμοποιείται ο κινητήρας του V85 TT. Επομένως μιλάμε για τον δικύλινδρο, εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών των 850 κ.εκ. Σε σύγκριση με τον προηγούμενο που διαθεται 744 κ.εκ., η ισχύς αυξάνεται κατά 25% και από 52 ίππους στις 6.200 σ.α.λ., φτάνει τους 65 στις 6.800 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή αυξάνεται επίσης. Από 6,1 kgm στις 4.250 σ.α.λ., ανέρχεται πλέον σε 7,4 kgm στις 5.000 σ.α.λ., με περισσότερη από το 80% να είναι διαθέσιμη από τις 3.000 σ.α.λ.. Νέες είναι οι εξατμίσεις.
Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί με την προσθήκη μεταλλικών μερών στην περιοχή του πιρουνιού, ενώ το ζευγάρι των αμορτισέρ διαθέτει μεγαλύτερη διαδρομή και μεγαλύτερη αντοχή. Νέας σχεδίασης είναι και η σέλα, όπως και τα μαρσπιέ του αναβάτη, το πίσω φτερό που είναι πιο κοντό και τα πλαϊνά πλαστικά. Μεγαλύτερα είναι τα τμήματα της τελικής μετάδοσης και φαρδύτερο το πίσω ελαστικό (150 /70).
Το V7 2021 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Στη Stone οι ζάντες θα είναι μαύρες από χυτό αλουμίνιο, ο προβολέας νέας σχεδίασης, το πάνελ οργάνων πλήρως ψηφιακό, τα φωτιστικά σώματα LED και θα είναι διαθέσιμο σε τρεις ματ μονόχρωμους χρωματισμούς, Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio και Arancione Rame.
Το V7 Special, κρατάει το αναλογικό πάνελ οργάνων και τον κλασσικό προβολέα. Οι ζάντες θα είναι με ακτίνες και θα λείπουν οι φυσούνε από τα καλάμια του πιρουνιού. Θα κυκλοφορήσει σε Blu Formale και Grigio Casual.
Και οι δύο θα είναι διαθέσιμες και σε έκδοση για κατόχους άδειας οδήγησης Α2 και στον στάνταρ εξοπλισμό τους περιλαμβάνεται και traction control (MGCT) με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.