Daytona Maverick 500 2021: Με στόχο την κορυφή με τιμή που τα «σπάει»
Νέο Adventure μοντέλο με δικύλινδρο κινητήρα
12.12.2020
Η Daytona μας «συστήνει» το πρώτο της μοντέλο με δικύλινδρο κινητήρα, κορυφαία περιφερειακά και περιπετειώδη εμφάνιση
Το Maverick 500 εισβάλει στην ελληνική αγορά με «αφοπλιστική» τιμή, 5.895 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση.
Ακολουθεί η παρουσίαση του μοντέλου
Ευκολοδήγητη, φτιαγμένη για να σας ενθουσιάσει με την οδηγική της συμπεριφορά. Με υψηλής ποιότητας εξοπλισμό, θα λατρέψετε τις αποδράσεις που θα ζήσετε μαζί της. Απολαύστε την οδήγηση είτε σε on road είτε σε off road διαδρομές
FULL LED φωτισμός
Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED εντάσεως 2.5 φορές μεγαλύτερη από τα καθιερωμένα standards.
Αποτελείται από ένα περίτεχνο φωτιστικό σώμα μπροστά, με διαιρούμενο προβολέα “πάνω-κάτω” και περιμετρικά σε αυτόν φώτα μέρας (DRL).
2 χαρακτηριστικά φωτιστικά τόξα ξεκινούν από τα επάνω άκρα και καταλήγουν στο κάτω τμήμα και στο κέντρο του φωτιστικού σώματος.
Αναρτήσεις KAYABA
Το σύστημα αναρτήσεων της MAVERICK 500 είναι της Kayaba (KYB) και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση.
Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 195 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω.
Πέδηση με υπογραφή NISSIN
Η MAVERICK 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου – 300mm – εμπρός και έναν κυματοειδή δίσκο 240mm πίσω.
Οι διπίστονες δαγκάνες σε κάθε δίσκο φέρουν την υπογραφή της NISSIN.
Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.
Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων
Στην καρδιά της MAVERICK 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 8-βαλβιδος, 6-τάχυτος κινητήρας της Loncin,
46 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5 Nm.
Η τροφοδοσία της MAVERICK 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH.
Η μέση κατανάλωση της είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100χλμ. όπου σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500Km.
Τροχοί 19” | 17”
Οι ακτινωτές ζάντες φέρουν ειδική σχεδίαση για τη χρήση tubeless ελαστικών, με τις ακτίνες να εδράζονται περιφερειακά της ζάντας, στο χείλος του τροχού.
Τα Radial ελαστικά της Metzeler είναι της σειράς TOURANCE με πέλμα 30% off-road, 70% on road, διαστάσεων 110/80R19 μπροστά και 150/70R17 πίσω.
Ευκρινής LCD Οθόνη
Η MAVERICK 500, διαθέτει μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο ενώ η μεγάλη LCD οθόνη παρέχει πλήθος ευανάγνωστων πληροφοριών.
Ολικός/Μερικός Χιλιομετρητής |Ένδειξη Σχέσης Ταχύτητας | Ρολόι | Ειδοποίησης Εισερχόμενης Κλήσης |Ειδοποίηση Συντήρησης | Δείκτης Θερμοκρασίας Ψυκτικού Υγρού Κινητήρα | Ένδειξη Λειτουργίας ABS | Ένδειξη Λειτουργίας Safe/Sport | Κατανάλωση | Υπολειπόμενη Αυτονομία | Αλτίμετρο
Εξοπλισμός
Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα 2 Θέσεων
Πλαϊνά Προστατευτικά Κάγκελα
Αλουμινένια Προστατευτική Καρίνα Κινητήρα
Προστατευτικές Χούφτες
Διπλή θύρα USB & 12V Παροχή Ρεύματος
Η MAVERICK 500 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB, για φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα και παροχή ρεύματος 12V 5A.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 471cc |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 2 Παράλληλοι / 8 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI BOSCH |
ΙΣΧΥΣ | 46 ps/8500 rpm |
ΡΟΠΗ | 40.5 Nm/6500 rpm |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | 2 Κυματοειδείς Δίσκοι 300 mm με διπίστονες Δαγκάνες Nissin |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Κυματοειδής Δίσκος 240 mm με διπίστονη Δαγκάνα Nissin |
ABS | 2κάναλο με 3 επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) | Ανεστραμμένο Πιρούνι KAYABA (195mm / Ø41mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) | Monoshock KAYABA (85mm) |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/80-19 Τubeless Radial METZELER |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 150/70-17 Τubeless Radial METZELER |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | 6 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2200mm x 935mm x 1400mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 820mm |
ΒΑΡΟΣ (ΚΕΝΗ) | 178 kg |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 20.0 lt |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3.8 l/100km |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.