«Aprihondia» SRC 475 V3: 2Stroke forever

Κινητήρας Honda, πλαίσιο Aprilia


09.12.2020

Ο Jean Pierre Bonato (JP) κατασκεύασε μια πανίσχυρη δίχρονη μοτοσυκλέτα, όχι μόνο για την πίστα αλλά και τον δρόμο

Όπως ένα μοντέλο που θα έβγαινε από τις γραμμές παραγωγής ενός μεγάλου εργοστασίου. Με φώτα, φλάς, καθρέφτες και βάση για την πινακίδα κυκλοφορίας.
Οι προδιαγραφές ρύπων και θορύβου, οδήγησε στην εξαφάνιση των δίχρονων κινητήρων. Οι μονές μοτοσυκλέτες με τέτοιου είδους κινητήρες, που είναι νόμιμο να κυκλοφορήσουν στο δρόμο είναι λιγοστές endurο, ενώ εδώ και κάποια χρόνια κυκλοφορούν φήμες πως «έρχεται η δίχρονη αναγέννηση». Η αλήθεια είναι πως «σκόρπιες» πληροφορίες και έγγραφα κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια, αλλά τίποτα συνταρακτικό δεν έχει συμβεί προς το παρόν.

Aprihondia SRC 475 5

Η Sunday Ride Classic, σε συνεργασία με την Varm’Up Moto και την Kerlo Classic έκανε το όνειρο πολλών πραγματικότητα. Κατασκεύασε μια σύγχρονη super sport μοτοσυκλέτα, συνδυάζοντας μέρη από δύο κορυφαίες δίχρονες του παρελθόντος.

Aprihondia SRC 475 16

Το πλαίσιο προέρχεται από μία από τις τελευταίες δίχρονες που παράχθηκαν. Της Aprilia RS 250 του 1999. Ο κινητήρας είναι ιαπωνικός, τρικύλινδρος σε διάταξη V, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες. Είναι αυτός που χρησιμοποίησε η Honda στο NS400R του 1984. Με τις επεμβάσεις των εμπνευστών της SRC, έφτασε τα 470 κ.εκ. και τους 88 ίππους στις 9.885 στροφές!

Aprihondia SRC 475 19

Ο JP «πείραξε» τα logo του HRC, κάνοντάς το SRC και της Honda, που το συνδύασε με αυτό της Aprilia.

Aprihondia SRC 475 6

Οι αναρτήσεις της SRC προέρχονται από την Ohlins, τα φρένα από την Beringer και τα μαρσπιέ από την Tyga. Για να αυξηθεί ο κυβισμός του κινητήρα, από 387 σε 470 κ.εκ., χρησιμοποιήθηκαν μεγαλύτερα πιστόνια και άλλαξαν οι κύλινδροι. Τοποθετήθηκαν νέες carbon βαλβίδες reed της Boyensen και η δεύτερη, τρίτη και τέταρτη σχέση του κιβωτίου έχουν κοντύνει. Έχει χρησιμοποιηθεί νέα ψηφιακή ανάφλεξη και καρμπυρατέρ Keihin 32mm από Honda NSR 250 MC18. Οι εξατμίσεις κατασκευάστηκαν από την «Terry Shepherd».

Aprihondia SRC 475 9

Τα φέρινγκ είναι της TYGA, με αρκετές αλλαγές για να προσαρμοστεί η εξάτμιση και το φωτιστικό σώμα στο ουραίο τμήμα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 140 κιλά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μια δεκαετία μετά, το πιο ριζοσπαστικό μοντέλο των Βρετανών επιστρέφει – Επίσημη αποκάλυψη στις 13 Μαΐου
Φέρνει την τεχνολογία “Idling Stop” για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Honda με χειροκίνητο κιβώτιο
Η Honda κάνει ακόμη ένα βήμα προς το ηλεκτρικό της μέλλον, παρουσιάζοντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου 2025 ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό πρωτότυπο naked μοτοσυκλέτας
Και εκεί που λες "τα είδα όλα", έρχεται η Ιαπωνία να σε εκπλήξει ξανά. Όχι με ρομπότ που μαγειρεύουν σούσι ή με τρένα που πάνε πιο γρήγορα από την σκέψη, αλλά... με BMW σε ρόλο μοτοσυκλέτας περιπολίας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.