07.12.2020
Η ιταλική εταιρεία, ενημέρωσε μέσω της σελίδας της στο facebook πως το νέο της μοντέλο είναι έτοιμο
Στις φωτογραφίες και στο video δοκιμάζεται το ABS ενώ έχουμε πλέον μια ξεκάθαρη εικόνα για το πως θα είναι σχεδιασμένο το μπροστινό τμήμα του φέρινγκ. Όπως βλέπουμε έχει γίνει προσπάθεια να συνδυαστούν ρετρό στοιχεία, όπως ο στρογγυλός προβολέας, με σύγχρονα, όπως τα αεροδυναμικά winglets. Σε μια άλλη φωτογραφία βλέπουμε την οθόνη TFT που θα χρησιμοποιηθεί στο ΚΒ4.
Το μοντέλο αναμένεται να διαθέτει τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.043 κ.εκ. του Z1000, όπως άλλωστε είχε γίνει και με τον “πρόγονό” του που χρησιμοποιούσε τον τετρακύλινδρο αερόψυκτο του Ζ1000 της δεκαετίας του ’70.
Η υπογραφή λοιπόν της Kawasaki θα βρίσκεται στο.. εσωτερικό. Ο κινητήρας θα αποδίδει περίπου 140 HP και η μοτοσυκλέτα θα είναι εξοπλισμένη με Ride-by-Wire, χάρτες ανάφλεξης κινητήρα, έλεγχο πρόσφυσης, cruise control και ABS. Περιμένουμε να δούμε αν και το πλαίσιο προέρχεται από μοντέλα της ιαπωνικής εταιρεία.
Είμαστε έτοιμοι να δούμε μετά από 42 χρόνια το νέο KB, που θα τεθεί "αντιμέτωπο" με το MV Agusta Superveloce.
Με την Kawasaki να έχει αποκτήσει το 49% του πακέτου μετοχών της Bimota, περιμένουμε να δούμε πολλά νέα μοντέλα της θρυλικής εταιρείας του Rimini. Το υπερτροφοδοτούμενο Tesi H2, που έκλεψε τις εντυπώσεις στην EICMA 2019, έχει αρχίσει να πωλείται.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.