Kawasaki Z H2 SE 2021: Ηλεκτρονική ανάρτηση και αναβάθμιση στα φρένα (Video)
Και νέα χρώματα
23.11.2020
Εξοπλισμένο με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Z H2, η έκδοση SE διαθέτει ημι-ενεργητική ανάρτηση Showa με τεχνολογία Skyhook και τις δαγκάνες φρένων του H2
Η έκδοση SE είναι ουσιαστικά ίδια με αυτήν που βρίσκεται στην γκάμα και έκανε το ντεμπούτο της πριν από έναν χρόνο. 200 ίπποι και 13,97 kgm από τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο των 998 κ.εκ. Ο στόχος της Kawasaki ήταν να συνδυάσει την τεράστια ισχύ με τα αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα. Το αποτέλεσμα 13,97 kgm, η ίδια με του sport touring H2SX, με την μέγιστη τιμή της να έρχεται 1.000 σ.α.λ. χαμηλότερα στις 8.500 σ.α.λ. Έχει συνδυαστεί με κιβώτιο 6 σχέσεων που φέρει quick shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα και συμπλέκτη ολίσθησης.
Το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες στρογγυλής διατομής, αλλά διαφέρει από αυτό των H2 και H2SX. Η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στο ψαλίδι, όπου έχει προτιμηθεί η λύση ενός αλουμινένιου, που μοιάζει αρκετά με αυτό του ZX-10R, αντί του μονόμπρατσου που έχει χρησιμοποιηθεί στην υπερτροφοδοτούμενη σειρά μοντέλων της Kawasaki.
Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-CA με διάμετρο καλαμιών 43 χλστ και αμορτισέρ BFRC με το λογισμικό Skyhook. Τα φρένα αποτελούνται από τις δαγκάνες Stylema της Brembo.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών συναντάμε, προγράμματα οδήγησης, πολλές διαβαθμίσεις λειτουργίας του traction control και wheelie control. Launch control, έλεγχο ανύψωσης του πίσω τροχού και τρία power modes, πλήρης ισχύος, 75% και 50% της ισχύς του μοτέρ. Θα διατίθεται επίσης με cruise control και θα συνδέεται μέσω της εφαρμογής Kawasaki Rideology με “έξυπνες” συσκευές. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη TFT, η οποία καταγράφει από την γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας μέχρι και της τηλεφωνικές κλήσεις.
Ο σχεδιασμός του διαθέτει την αγριάδα ενός streetfighter . Tο μπροστινό τμήμα είναι που μαγνητίζει το βλέμμα με τον προβολέα και τα πλαϊνά πλαστικά να σχηματίζουν συνολικά ένα μικρό φέρινγκ με δύο μεγάλους αεραγωγούς. Αυτό που ξενίζει κοιτώντας από το πλάι είναι το μεγάλο ψυγείο που εξέχει αρκετά από το υπόλοιπο σύνολο. Από τη μέση και πίσω το Z H2 διαθέτει πιο συμβατικό σχεδιασμό θυμίζοντας όλα τα naked του Akashi.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.