KTM 1290 Super Adventure: Σχέδια δείχνουν το μοντέλο του 2021
Με νέο ρεζερβουάρ που κατεβαίνει χαμηλά
20.11.2020
Με ρεζερβουάρ «τύπου rally», που είδαμε για πρώτη φορά στο 790 Adventure, θα εξοπλίσει η KTM, όπως δείχνουν τα σχέδια τη ναυαρχίδα των Adventure μοντέλων της
Είναι δεδομένο πως οι αυστριακοί πρέπει να «πειράξουν» το 1290 Adventure, ώστε να είναι συμβατό με τις νέες προδιαγραφές Euro5. Μέσα στο 2020 είδαμε αρκετές «κατασκοπικές» φωτογραφίες και τώρα με σχέδια που διέρρευσαν μπορούμε να δούμε κάποιες λεπτομέρειες του νέου μοντέλου, που αναμένεται το 2021.
Η KTM παρουσίασε το ρεζερβουάρ τύπου rally στο 790 Adventure, ενώ το διατήρησε και το 890 Adventure, που οδηγήσαμε πριν λίγο καιρό. Φαίνεται πως θα υιοθετηθεί μια παρόμοια λύση και στο 1290. To νέο ρεζερβουάρ «αγκαλιάζει το πλαίσιο, εκτείνεται προς τα εμπρός και προς τα κάτω, αφήνοντας κενό μετά ψυγείου και ρεζερβουάρ για την αποβολή της θερμότητας του κινητήρα. Αυτή η λύση αναμένεται να φέρει το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας χαμηλότερα, γεγονός που θα βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του μοντέλο, τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα.Το σύνολο, ρεζερβουάρ και φέρινγκ, θα προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη προστασία στον αναβάτη.
Ο V2 κινητήρας με την περιεχόμενη γωνία των 75 μοιρών των 1.301 κ.εκ., θα αλλάξει για να συμμορφωθεί με τις νέες προδιαγραφές. Η πιο εμφανής αλλαγή θα είναι η νέα, μεγαλύτερη εξάτμιση, που έχει εξελιχθεί για να μειώσει τους εκπεμπόμενους ρύπους και το θόρυβο. Διαφορετικές ρυθμίσεις στον κινητήρα, αναμένεται να φέρουν και μεγαλύτερη ιπποδύναμη, κοντά στους 170 ίππους. Το πλαίσιο θα είναι και πάλι χαλύβδινο, τύπου χωροδικτύωμα και ελαφρώς τροποποιημένο και ενισχυμένο. Το υποπλαίσιο από χυτό αλουμίνιο και το ψαλίδια είναι εντελώς νέα. Μικρές αλλαγές θα υπάρξουν και στους τομείς των φρένων και των αναρτήσεων.
Αν και δεν μπορούμε να διακρίνουμε το μπροστινό μέρος, ο προβολέας αλλά και η σχεδίαση των πλαστικών αναμένεται να είναι διαφορετικός. Κάπου εκεί μπροστά, αν κρίνουμε και από το νέο Multistrada V4 , θα φιλοξενηθεί και το ραντάρ της Bosch. Η πλατφόρμα των ηλεκτρονικών αναμένεται να είναι αναβαθμισμένη, με νέα αδρανειακή μονάδα μέτρησης 6 αξόνων, η οποία θα συνδυάζεται με Cornering ABS, Cornering Traction Control, προγράμματα οδήγησης και πολλά αλλά.
Οι τροχοί της έκδοσης S, θα είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, ενώ αναμένεται και έκδοση R, με μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.