Νεα Μοντελα

BMW S 1000 R 2021: Ελαφρύτερο και με πιο σπορ εμφάνιση (Video)

Βασισμένο στο S 1000 RR


20.11.2020

Θα περιμέναμε το νέο S 1000 R να είναι ένα streetfighter με περισσότερα από 200 ίππους, όμως η Γερμανοί έλαβαν την συνειδητή απόφαση να μην ακολουθήσουν τον ανταγωνισμό για την έκδοση του 2021

Η αισθητική του είναι πολύ διαφορετική από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου, με στοιχεία που προέρχονται τόσο από το superbike, S 1000 RR, όπως η σφηνοειδής ουρά και το ορατό υποπλαίσιο, και το F 900 R με το παρόμοιο σχήμα του προβολέα.

Ορισμένοι από τους αντιπάλους έχουν ξεπεράσει τους 200 ίππους , αλλά παρά το γεγονός πως το S 1000 R βασίζεται στο superbike S 1000 RR των 207 «αλόγων», η BMW επέλεξε να «κρατήσει» το δικό της μεγάλο naked στα 165.
Οι αριθμοί που συνοδεύουν το νέο μοντέλο είναι ίδιοι με του απερχόμενου μοντέλου. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά των 999 κ.εκ., έχει ισχύ 165 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. και ροπή 11,6 kgm στις 9.250 σ.α.λ. Τουλάχιστον 9,2 kgm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 5.500 έως τις 12.000 σ.α.λ. Περισσότερα από 8,1 kgm παρέχοντας από τις 3.000 σ.α.λ. Στην ουσία το S 1000 R έχει τον ίδιο κινητήρα με το S 1000 XR του 2020. Αυτό σημαίνει πως στερείται τους καινοτόμου συστήματος χρονισμού βαλβίδων ShiftCam

bmw s 1000 r 2021 7

Η σχέση συμπίεσης έχει ανέβει από 12:1 στο 12,5:1 και οι τρεις τελευταίες σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων είναι μακρύτερες, για ομαλότερη συμπεριφορά στις μεσαίες στροφές, μειωμένη κατανάλωση και λιγότερο θόρυβο. Το σύστημα MSR, που ρυθμίζει το φρένο του κινητήρα, διατίθεται στον εξτρά εξοπλισμό. Συνολικά ο νέος κινητήρας είναι 5 κιλά ελαφρύτερος.

Το πλαίσιο Flex Frame, προέρχεται από το S 1000 RR και είναι μικρό σε πλάτος, κάτι που μειώνει το φάρδος της μοτοσυκλέτας ειδικά στο ύψος των γονάτων του αναβάτη. Σύμφωνα με την BMW το νέο S 1000 R είναι πιο άνετο και προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Τα ρυθμιζόμενα καβαλέτα δίνουν την δυνατότητα τοποθέτησης του τιμονιού σε διαφορετικές θέσεις, ώστε ο αναβάτης να «φτιάξει» τη θέση οδήγησης που του ταιριάζει. Συνολικά το S 1000 R είναι κατά 6,5 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, με το ανακοινώσιμο βάρος να είναι 199 κιλά. Η BMW ανακοινώνει πως με την προσθήκη του πακέτου εξοπλισμού «Μ» το βάρος μειώνεται περαιτέρω κατά 4,8 κιλά. Σύμφωνα με την εταιρεία το S 1000 R χρειάζεται μόλις 8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση έως τα 200 χλμ/ώρα, χρόνο 5% μικρότερο από του προηγούμενου μοντέλου.

bmw s 1000 r 2021 13

Το πακέτο ηλεκτρονικών μεγιστοποιεί τις δυνατότητες του μοντέλου της BMW. Η βασική έκδοση διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης (Rain, Road και Dynamic ). Είναι εξοπλισμένο με Dynamic Traction Control, Cornering ABS Pro και Hillstart Control. Η λειτουργία Dynamic Pro διατίθεται στον εξτρά εξοπλισμό και είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη, με ένα ευρύ φάσμα πρόσθετων ρυθμίσεων που περιλαμβάνονται στο «Riding Modes Pro». Με αυτό το νέο S 1000 R διαθέτει τις λειτουργίες, Engine Brake, Power Wheelie και Dynamic Brake Control.

Η νέα οθόνη TFT 6,5 ιντσών προέρχεται και αυτή από το S 1000 RR. Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του προσαρμοσμένες οθόνες για διαφορετικές χρήσεις. Η οθόνη Pure Ride, για παράδειγμα, παρέχει όλες τις πληροφορίες για οδήγηση, ενώ μια πρόσθετη οθόνη εμφανίζει πρόσθετες πληροφορίες, όπως η γωνία κλίσης, το traction control και το φρενάρισμα. Συνδέεται μέσω Bluetooth με το smart phone του αναβάτη και μπορεί να προβάλει πληροφορίες πλοήγησης μέσω εφαρμογής.

bmw s 1000 r 2021 16

Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED, με τα πίσω φλας να είναι ενσωματωμένα στο φανάρι.

Το νέο S 1000 R θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα. Κόκκινο, γκρι με κίτρινες λεπτομέρειες και λευκό με μπλέ και κόκκινο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.