Benelli TRK 502 & TRK 502 X 2021: Euro 5 και έκδοση περιορισμένη παραγωγής
Αισθητικά παραμένει ίδιο
16.11.2020
Για το 2021 το best seller της Benelli αποκτά κινητήρα Euro 5 και διατηρούνται όλες οι αναβαθμίσεις του μοντέλου 2020
Η απόδοση και η ροπή του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα με τα 499,6 κ.εκ. παρέμεινε ίδια, με 47,6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 kgm ροπή στις 6.000 σ.α.λ. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό της εξάτμισης, έφεραν την μείωση ρύπων και την συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro5.
Σύμφωνα με την Benelli η ECU διαθέτει νέες ρυθμίσεις, για ακόμη πιο ομαλή απόκριση και η πρωτεύουσα μετάδοση είναι πιο «κοντή»
Το 2020 ήταν χρονιά αναβάθμισης του TRK502. Το επιβλητικό on -off έγινε περισσότερο ποιοτικό εμφανισιακά. Έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές αλλαγές που έχουν τονίσει την premium πλευρά της μοτοσυκλέτας και έχει προσεχθεί το φινίρισμα των μεταλλικών μερών. Πλαίσιο και ψαλίδι, κατασκευασμένα αμφότερα από χάλυβα, διαθέτουν ματ, ποιοτική, βαφή. Τα γραφικά στα πλαστικά, παρέμειναν ίδια για το 2020. Το φτερό και το πλαστικό κομμάτι που περιβάλλει τους προβολείς είναι στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, διαφοροποιώντας την από το προηγούμενο μοντέλο, όπου ήταν μαύρα. Οι στάνταρ προστατευτικές χούφτες έχουν ενίσχυση αλουμινίου με το λογότυπο TRK να τις κοσμεί. Οι καθρέφτες είναι επίσης νέοι, διαθέτουν carbon look και το ίδιο logo. Μια από τις πιο εντυπωσιακές αλλαγές συνιστούν οι καινούργιοι, ποιοτικοί, φωτιζόμενοι διακόπτες, στους οποίους περιλαμβάνονται δύο που θα ανάβουν τα προβολάκια που ίσως θελήσετε να τοποθετήσετε.
Το πάνελ οργάνων παρέμεινε ίδιο. Αποτελείτε από αναλογικό στροφόμετρο, με λευκό φόντο και οθόνη LCD που περιβάλλεται από λυχνίες. Το τιμόνι είναι πλέον μαύρο και φέρει διαγραμμίσεις για την πιο εύκολη ρύθμισή του. Ρυθμιζόμενη πλέον είναι και η μανέτα του συμπλέκτη, ενώ τα grip είναι νέας σχεδίασης, φέρουν και αυτά το logo TRK
Πηγαίνοντας πιο πίσω διαπιστώνουμε άλλη μια αλλαγή στην επένδυση της υπερ-άνετης σέλας, που πλέον φέρει εξωτερικές ραφές και το logo της Benelli. Έχει τοποθετηθεί επίσης μια νέα και πολύ πιο κομψή αλουμινένια σχάρα. Τα μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη άλλαξαν με γνώμονα τη μεγαλύτερη άνεση. Τα λαστιχένια καλύμματα αφαιρούνται για να έχει καλύτερη πρόσφυση η μπότα. Ένα νέο καπάκι που προστατεύει τοποθετήθηκε στη δεξιά μεριά του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα.
Οι αναρτήσεις και στις δύο εκδόσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. με διαδρομή 145 χλστ. Το αμορτισέρ έχει πλέον τοποθετηθεί σωστά, ενώ πριν ήταν ανάποδα. Η απόσβεση επαναφοράς, όπως και η προφόρτιση βρίσκονται στην κάτω μεριά και είναι πιο εύκολο να ρυθμιστούν, ενώ o ρυθμιστής είναι ergal, γεγονός που εξασφαλίζει μία ακόμη ποιοτική πινελιά.
Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα 320 χλστ. μπροστά με δαγκάνες 4 εμβόλων, ακτινικά τοποθετημένες και έναν πίσω με διάμετρο 260 χλστ. με δύο έμβολα. Οι τροχοί στην έκδοση X φέρουν ακτίνες και έχουν διάσταση 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, ενώ στην «βασική» 17 ίντσες και στα δύο άκρα της μοτοσυκλέτας.
Και οι δύο εκδόσεις θα διατίθενται σε λευκό και ανθρακί χρώμα, ενώ η κίτρινη έκδοση του X θα είναι περιορισμένης παραγωγής και αναμένεται αργότερα, μέσα στο 2021.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.