Honda CB125R 2021: Μικρό στο μάτι
H μοναδική στα κυβικά της με Showa Separate Function Big Piston της Show
13.11.2020
Το μικρότερο μέλος του Neo Sports Café αναβαθμίζεται τόσο σε εξοπλισμό όσο και σε επιδόσεις
Ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας των 125 κ.εκ. αν και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, είναι πιο ισχυρός, οπότε έχουμε να κάνουμε με ένα 125άρι που αποδίδει 14,9 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. (από 13,3 στις 10.000 σ.α.λ.) και 1,2 kgm ροπή στις 8.000 σ.α.λ. (από 1 kgm στις 10.000 σ.α.λ.). Χάρη στην επιπλέον ισχύ η τελική ταχύτητα κυμαίνεται από 101 έως 105 χλμ/ώρα. Η διάμετρος από 58 χλστ., μειώθηκε στα 57,3 χλστ. και η διαδρομή από 47,2 χλστ. ανέρχεται πλέον στα 48,4 χλστ. Ο λόγος συμπίεσης από 11:1 είναι πλέον 11,3:1. Νέα είναι η εισαγωγή , ενώ η εξάτμιση παραμένει κάτω από τον κινητήρα.
Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η επιλογή της Honda να τοποθετήσει μια τόσο προηγμένη ανάρτηση σε μια μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. Το CB125R είναι η πρώτη τους είδους της που «φοράει» Showa SFF-BP ανεστραμμένο πιρούνι, (Separate Function Fork Big Piston) 41 χλστ. Το χαλύβδινο πλαίσιο αποτελείται από σωληνοειδή και πρεσαριστά στοιχεία και το ψαλίδι είναι ατσάλινο και ασύμμετρο. Το βάρος που ανακοινώνεται είναι 129,8 κιλά, με όλα τα υγρά και το μεταξόνιο είναι 1.342 χλστ. Η σέλα απέχει από το έδαφος 816 χλστ.
Τα φρένα αποτελούνται από δίσκο 296 χλστ. μπροστά με δαγκάνα 4 εμβόλων Nissin, ακτινικά τοποθετημένη και έναν ακόμη στον πίσω τροχό με διάμετρο 220 χλστ με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το δικάναλο ABS λειτουργεί μέσω μιας μονάδας ελέγχου αδρανειακής μέτρησης (IMU). Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70-17 και 150/60-17.
Από στιλιστική άποψη το CB125R παραμένει ίδιο. Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη LCD και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.