12.11.2020
Το SH Mode 125 ανανεώνεται χάρη σε πολλές τεχνικές και αισθητικές βελτιώσεις
Η κλασσική σιλουέτα του, εμπλουτίζεται με σύγχρονες λύσεις, όπως ο LED προβολέας. Η χρηστικότητά του από τον μεγαλύτερο χώρο κάτω από την σέλα με συνολική χωρητικότητα 18,5 λίτρα, ο οποίος περιλαμβάνει άγκιστρα για να ασφαλίζουν οι αποσκευές. Το επίπεδο πάτωμα έχει διευρυνθεί προς τα εμπρός κατά 10 mm για να αυξηθεί ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη, ενώ το ύψος της σέλας παρέμεινε στα 765 χλστ. Το νέο μοντέλο διαθέτει επίσης χώρο αποθήκευσης στην αριστερή πλευρά της ποδιάς με υποδοχή USB για την φόρτιση smartphone. To Smart Key είναι η καινοτομία που επιτρέπει στον αναβάτη να ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη με το κλειδί στην τσέπη. Μπορεί να ενεργοποιεί και απενεργοποιεί το scooter και να ανοίγει το χώρο αποσκευών.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από αναλογικό ταχύμετρο που περιβάλλεται από όλες τις απαραίτητες ενδείξεις για τις κρίσιμες λειτουργίες του scooter, καθώς και από οθόνη LCD με μερικούς και ολικό χιλιομετρητή, ρολόϊ και δείκτη στάθμης βενζίνης. Στην διάθεσή σας θα έχετε εκτός από πλευρικό και κεντρικό στάντ.
Το SH Mode 125 τροφοδοτείται από έναν τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα , προδιαγραφών Euro5, με μονό εκκεντροφόρο, τεχνολογίας eSP +(enhanced Smart Power +), ίδιος με αυτόν του SH125i, αλλά με διαφορετικές ρυθμίσεις.
Η μέγιστη ισχύς του είναι 11,4 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 1,23 kgm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνεται και το σύστημα start & stop της Honda (Idling Stop) που απενεργοποιεί το scooter όταν παραμένετε ακινητοποιημένη για πάνω από τρία δευτερόλεπτα και το ενεργοποιεί όταν περιστραφεί το γκάζι. Για να αποφευχθεί η πιθανότητα αποφόρτισης της μπαταρίας, η μονάδα ελέγχου μπορεί να ανιχνεύσει την κατάσταση φόρτισης και, εάν είναι απαραίτητο, να απενεργοποιήσει προσωρινά το σύστημα. Η γεννήτρια παίζει το ρόλο της μίζας και είναι τοποθετημένη στον στρόφαλο, εξαλείφοντας τους θορύβους και μειώνοντας το βάρος.
Το πλαίσιο νέας γενιάς τύπου eSAF (Smart Architecture Frame), είναι ελαφρύτερο, κατά 8%, από το προηγούμενο και κατασκευασμένο από πρεσαριστό ατσάλι . Το μεταξόνιο παρέμεινε στα 1.305 χλστ., η γωνία κάστες μειώθηκε από 27,68 μοίρες σε 26,30ο και το ίχνος αυξήθηκε από 68 χλστ., σε 69,5 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι 150 χλστ, και το βάρος με όλα τα υγρά ανέρχεται σε 118 κιλά.
Το πιρούνι των 33 χλστ. έχει διαδρομή 89 χλστ. και τα δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται σε προφόρτιση σε πέντε θέσεις διαθέτουν διαδρομή 75 χλστ. Οι νέας σχεδίασης ζάνες έχουν διαστάσεις 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω και διαθέτουν με νέα ελαστικά που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου κατά 4%. Οι διστάσεις τους είναι 80/90-16 και 100/90-14 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Το δισκόφρενο μπροστά έχει διάμετρο 220 χλστ. και το ταμπούρο πίσω 130 χλστ.. Για πιο ασφαλές φρενάρισμα το συνδυασμένο σύστημα πέδησης (CBS), βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.