11.11.2020
Με traction control, smart key, νέες αναρτήσεις, μεγαλύτερος χώρος κάτω από την σέλα και ελαστικά μεγαλύτερου μεγέθους
Από το 2010, όταν η Honda παρουσίασε το PCX, έχουν πουληθεί περισσότερα από 140.000 μονάδες στην Ευρώπη. Το μοντέρνο scooter της Honda, με την έντονη προσωπικότητα, και τις συμπαγείς διαστάσεις το έκαναν δημοφιλές σε όσους έψαχναν ένα όχημα για να κινούνται καθημερινά εντός πόλης.
Η άνεση, η προστασία από τις καιρικές συνθήκες, οι αποθηκευτικές και μεταφορικές ικανότητες και η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής συνέβαλαν στην επιτυχία του PCX. Το 2010 το scooter της Honda ήταν το πρώτο δίκυκλο στην Ευρώπη με σύστημα Idling Stop. Το 2012 απέκτησε τον πολύ οικονομικό κινητήρα Smart Power (eSP) της Honda, ενώ το 2016, «ενηλικιώθηκε» με νέο σχεδιασμό, ανασχεδιασμένο πλαίσιο και αποδοτικότερο κινητήρα ο οποίος πληρούσε τις προδιαγραφές Euro4.
Για το 2021 το PCX 125 είναι νέο, πιο πρακτικό και με τις παρεμβάσεις που έγιναν σε πλαίσιο και αναρτήσεις θα είναι σίγουρα πιο άνετο. Επιπλέον θα διατίθεται σε τέσσερις χρωματισμούς. Γκρι (Matt Dim Gray Metallic), λευκό (Pearl Jasmine White), κόκκινο (Candy Luster Red) και μαύρο (Matt Galaxy Black Metallic).
Η εμφάνιση του είναι ανανεωμένη, πιο δυναμική και σπορ, όμως η σιλουέτα του παραπέμπει στις σχεδιαστικές γραμμές που το έκαναν δημοφιλές. Ο προβολέας LED ανασχεδιάστηκε, το φωτιστικό σώμα πίσω σχηματίζει το γράμμα «X»
Εξαιτίας της νέας σχεδίασης, ο αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του μεγαλύτερο χώρο κάτω από την σέλα, κατά 2,4 λίτρα, αυξάνοντας την χωρητικότητά του στα 30,4 λίτρα. Οπότε άνετα χωράει ένα full face κράνος και πολλά ακόμη. Στην ποδιά υπάρχει μικρό ντουλαπάκι με θύρα USB Type-C, αντί για ACC. Το ύψος σέλας παραμένει στα 764 χλστ. αλλά πλέον ο αναβάτης έχει 30 χλστ. περισσότερο χώρο για τα πόδια του.
Μια νέα μεγαλύτερη οθόνη LCD προβάλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ με το Honda Smart Key, η εκκίνηση και το άνοιγμα σέλας γίνεται χωρίς κλειδί. Με το σύστημα μπορεί να ανοίξει και να κλειδώσει το top box των 35 λίτρων που περιλαμβάνεται στον εξτρά εξοπλισμό.
Το χρωμιομένο τιμόνι, σήμα κατατεθέν του PCX , είναι τοποθετημένο σε καβαλέτα που διαθέτουν νέες βάσει καουτσούκ μεγαλύτερη πυκνότητας.
Ο νέος υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος κινητήρας, τεχνολογίας Smart Power Plus (eSP+) προσφέρει ακόμη περισσότερη ισχύ και ροπή. Η ισχύς του είναι 12,3 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 1,2 kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Η διάμετρος αυξήθηκε στα 53,5 χλστ. (αντί για 52,4 χλστ.) και η διαδρομή μειώθηκε στα 55,5 χλστ. (αντί για 57,9 χλστ.). Ο λόγος συμπίεσης από 11:1, έφτασε τα 11,5:1. Σύμφωνα με την Honda η τελική ταχύτητα του νέου PCX φτάνει τα 98 χλμ/ώρα. Με ένα λίτρο βενζίνης μπορεί να διανύσει 47,6 χλμ, οπότε με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 8,1 λίτρων, η αυτονομία φτάνει τα 385 χλμ.
Στην ασφάλεια συμβάλει και το traction control της Honda (HSTC – Honda Selectable Torque Control). Το Idling Stop παραμένει στον βασικό εξοπλισμό του PCX125, το οποίο απενεργοποιείται όταν μείνει ακινητοποιημένο περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα, και ενεργοποιείται μόλις ο αναβάτης περιστρέψει το γκάζι.
Το νέο πλαίσιο, είναι ατσάλινο, διπλό, σωληνωτό και συμβάλει στην σταθερότητα και την ευελιξία του scooter. Το βάρος του είναι 130 κιλά. Ο μπροστινός τροχός είναι 14 ιντσών, με διάσταση ελαστικού 110/70 αντί για 110/80, ενώ ο πίσω μίκρυνε κατά μία ίντσα και από 14 έγινε 13 ίντσες με ελαστικό 130/70. Με αυτόν τον τρόπο η Honda εξοικονόμησε χώρο κάτω από την σέλα.
Το πιρούνι παρέμεινε ίδιο, 31 χλστ. με διαδρομή 89 χλστ., αλλά τα αμορτισέρ διαθέτουν μεγαλύτερη διαδρομή κατά 10 χλστ, στα 95 χλστ και χρησιμοποιούν νέα βαρύτερα ελατήρια για πιο ομαλή συμπεριφορά στις κακοτεχνίες των δρόμων της πόλης.
Την ακινητοποίση αναλαμβάνει ένα δισκόφρενο 220 χλστ στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο 130 χλστ. στον πίσω. Το ABS είναι μονοκάναλο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.