11.11.2020
Τα μεσαία on off της KTM αποτελούσαν ανέκαθεν σημείο αναφοράς στην κατηγορία τους
Εδώ και αρκετά χρόνια, «παίζουν μόνα τους» αφού οι κατασκευαστές έχουν αφήσει πίσω τα μονοκύλινδρα 600άρια, μια κατηγορία που θυμίζει πολλά στους 35+ στην χώρα μας. H KTM όμως δεν ξεχνά τις ρίζες της. Πριν από δύο χρόνια άλλαξε εξ ολοκλήρου τα 690 SMC και Enduro και τώρα τα αναβαθμίζει για να προσφέρει σε όσους τα αποκτήσουν το καλύτερο δυνατό.
Το 690 ENDURO R φέρει πλαίσιο από χρωμομολυβδαινιούχο ατσάλι και συνδυάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP XPLOR. Το high light της της μοτοσυκλέτας είναι ο πανίσχυρος μονοκύλινδρος LC4 που πλέον είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 5, χάρη στο νέο καταλύτη που διαθέτει. Αποδίδει 74 ίππους και 7,5 kgm ροπής που διαχειρίζεται εύκολα χάρη στα προηγμένα στάνταρ ηλεκτρονικά. Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με αδρανειακή πλατφόρμα που παρεμβαίνει στο cornering ABS (που διαθέτει λειτουργία Offroad) και στο ρυθμιζόμενο Traction Control, προς όφελος της ασφάλειας και της οδηγικής απόλαυσης.
Το μοντέλο 2021 έχει διατηρήσει πολλά από τα πλεονεκτήματα της προηγούμενης έκδοσης, στα οποία προστίθενται ορισμένες λειτουργίες που κάνουν το KTM 690 ENDURO R ακόμα πιο ευέλικτο και διασκεδαστικό. Οι μηχανικοί του Mattighofen έχουν επαναπρογραμματίσει τα προγράμματα οδήγησης που μπορούν να ενεργοποιηθούν μέσω του πρακτικού διακόπτη στο τιμόνι. Στο STREET το ABS λειτουργεί και στους δύο τροχούς, ενώ στο OFFROAD απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό για καλύτερη διαχείριση της οδήγησης στο χώμα. Η μονάδα του ABS διαθέτει καλύτερο τρόπο λειτουργίας και μπορεί να ενεργοποιηθεί πλέον ακόμη και εν κινήσει από κουμπί στο τιμόνι. Το νέο ψηφιακό πολυόργανο διαθέτει στροφόμετρο και ένδειξη σχέσης κιβωτίου. Αισθητικά, το νέο KTM 690 ENDURO R διαθέτει νέα γραφικά και έναν πολύ ωραίο συνδυασμό γκρι και πορτοκαλί χρώματος.
Το KTM 690 SMC R 2021 είναι από τα ελάχιστα εργοστασιακά supermoto. Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σα ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, σχεδόν ίδιο με του 690 Enduro R και σε συνδυασμό με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP APEX σας επιτρέπει να διαχειριστείτε καλύτερα την πληθωρική ισχύ του μονοκύλινδρου LC4. Όπως και στο "δίδυμο" Enduro, είναι δυνατή η διαχείριση της ισχύος του κινητήρα και της επέμβασης του ABS μέσω ενός πρακτικού χειριστηρίου που βρίσκεται στην αριστερή μεριά του τιμονιού που σας επιτρέπει να επιλέξετε μεταξύ των λειτουργιών CORNERING και SUPERMOTO. Το πρώτο αφήνει το Cornering ABS να δράσει όταν χρειαστεί και στους δύο τροχούς και το Traction Control να παρέμβει στο μέγιστο βαθμό, ενώ το δεύτερο σας επιτρέπει να απενεργοποιήσετε τα συστήματα στον πίσω τροχό, για να διαχειριστείτε καλύτερα τα γλιστρήματα του τροχού τόσο κατά το φρενάρισμα όσο και την επιτάχυνση.
Τα μπροστινό φρένο αποτελείτε από μονομπλόκ δαγκάνα Brembo (Μ4 32) με δισκόφρενό των 320 χλστ, για ακόμη καλύτερη αίσθηση και αποτελεσματικότητα στο φρενάρισμα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.