Νεα Μοντελα

Voge: Τα crossover της γκάμας

300 και 500 κ.εκ.


09.11.2020

Tο νέο brand name της ελληνικής αγοράς εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία adventure μοτοσυκλέτών με μοντέλα 300 και 500 κ.εκ. με μονοκύλινδρο και δικύλινδρο κινητήρα

Ακολουθεί η παρουσίαση των μοντέλων

300DS: Ένα νέο αστέρι γεννιέται!

Το εύχρηστο street adventure 300DS ήρθε με ένα και μόνο σκοπό, να σου ανοίξει τους ορίζοντες, μέσα και έξω από την πόλη.

300DS 02

Η ερώτηση είναι μία. Είσαι έτοιμος;

Ο διττός χαρακτήρας του 300DS θα σου χαρίσει όλα όσα θες από μία μοτοσυκλέτα για διαδρομές μέσα και έξω από την πόλη. Διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 300 κυβικών που αποδίδει 29Hp και 25Nm ροπής, δικάναλο ABS της Bosch και φρένα με δισκόφρενα μαργαρίτα.

300DS 06

Η ανάρτηση απαρτίζεται από ανεστραμμένο πιρούνι 35mm και μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα. Τα φώτα είναι Full LED, η οθόνη του πίνακα οργάνων LCD με πλήρεις ενδείξεις,
ενώ ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται σε ύψος.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤΥΠΟΣ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΨΕΚΑΣΜΟΣ BOSCH

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 292,4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ×ΔΙΑΔΡΟΜΗ 78×61.2
ΣΧΕΣΗ ΣΙΜΠΙΕΣΗΣ 11:01
ΙΣΧΥΣ 21 kw (29 hp) / 8500 rpm
ΡΟΠΗ 25 N.m / 7000 rpm
ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ CDI
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (Lt) 16

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ Αλυσίδα
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 6
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1370
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Μ/Π/Υ (mm) 2040 x 820 x 1330
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 810
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 190
ΒΑΡΟΣ (kgr) 155

ΦΡΕΝΑ
ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ Δισκόφρενο/Δισκόφρενο και ABS
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ 110/80-17
ΠΙΣΩ 150/60-17

300DS 03

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 300DS

  • - Κινητήρας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 4-βάλβιδος με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής.
  • - Αντικραδασμικός άξονας για απόλυτα γραμμική και βελούδινη λειτουργία χωρίς κραδασμούς.
  • - Πατενταρισμένη τεχνολογία αγωγών λίπανσης, που επιτρέπει την κατασκευή κινητήρα σε compact διαστάσεις με σημαντικό περιορισμό του όγκου.
  • - Κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις, με μελετημένη κλιμάκωση για ομαλή και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση της δύναμης του κινητήρα.
  • - Ψαλίδι οπίσθιας ανάρτησης, κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης του μετάλλου. Προσφέρει μέγιστη ακαμψία και όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα.
  • -Σύστημα πέδησης σχεδιασμένο να προσφέρει προοδευτικότητα και απόλυτο έλεγχο.
  • - Εμπρός: Δισκόφρενο μαργαρίτα 300mm.
  • - Πίσω: Δισκόφρενο μαργαρίτα 220mm.
  • - Τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS Bosch 9.1.
  • - Πλαίσιο υψηλής ακαμψίας και αντοχής, κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής Q235 (σωλήνες διαμέτρου 32mm).
  • - Ενισχυμένο στα σημεία καταπόνησης.
  • - Εντατικά δοκιμασμένο σε εργαστηριακά τεστ καταπόνησης.
  • - Ρομποτικής συγκόλλησης.
  • - Προβολέας και φωτιστικά σώματα LED με εξαιρετική φωτεινότητα και πολύ χαμηλή κατανάλωση ρεύματος.
  • - Πίνακας οργάνων LCD με εναλλασσόμενο φόντο για εύκολη αναγνωσιμότητα, τόσο σε έντονη ηλιοφάνεια (μαύρο) όσο και τη νύχτα (λευκό).

300DS 07

Διαθέσιμο σε 4 αποχρώσεις
Κόκκινο – Λευκό – Μαύρο - Χακί

500DS : Chase the freedom!

Η κατάκτηση της ελευθερίας δεν είναι πια άπιαστο όνειρο. Γνώρισε το Voge 500DS, το νέο καθαρόαιμο adventure μοντέλο που χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερο design, αξεπέραστη
ποιότητα και κορυφαία εξαρτήματα. Ετοιμάσου για μία απόδραση στο άγνωστο... και ίσως ακόμα πιο πέρα. Τώρα ξέρεις τον προορισμό σου.

500 DS 1

Κυνήγησέ τον.

Η ανατομία της ελευθερίας. Υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 500 κυβικών που αποδίδει 46Hp και 42,5Nm ροπής, προστατευτικά κάγκελα, ρυθμιζόμενος σε ύψος ανεμοθώρακας, στάνταρ έγχρωμη οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις (ακόμα και για την πίεση των ελαστικών) και σύνδεση με smartphone μέσω bluetooth. Η ανάρτηση έχει την υπογραφή της Kayaba (KYB) και αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονό αμορτισέρ με μοχλικό στο ψαλίδι. Παράλληλα, διαθέτει δικάναλο ABS της Bosch, φρένα με τρία δισκόφρενα της Nissin και φώτα Full LED. Μία adventure μοτοσυκλέτα που θα σε οδηγήσει πέρα από τη φαντασία σου!

500 DS 10


«Το 500DS διατίθεται και στην έκδοση ACC, που περιλαμβάνει τριπλέτα βαλιτσών Adventure από αλουμίνιο.»

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤΥΠΟΣ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΨΕΚΑΣΜΟΣ BOSCH
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 471
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ×ΔΙΑΔΡΟΜΗ 67×66.8
ΣΧΕΣΗ ΣΙΜΠΙΕΣΗΣ 10.6:1
ΙΣΧΥΣ 34 KW (46 HP) / 8500 rpm
ΡΟΠΗ 42.5 N.m / 7000 rpm
ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ CDI
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (Lt) 17

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΤΥΠΟΣ Αλυσίδα
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 6
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ

ΠΛΑΙΣΙΟ
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1460
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Μ/Π/Υ (mm) 2115 x 850 x 1390
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 820
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 185
ΒΑΡΟΣ (kgr) 188

ΦΡΕΝΑ
ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ 2 Δισκόφρενα/Δισκόφρενο και ABS
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ 120/70-17 PIRELLI ANGEL
ΠΙΣΩ 160/60-17 PIRELLI ANGEL

500 DS 23

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 500DS

  • - Κινητήρας δικύλινδρος σε σειρά, υψηλών επιδόσεων
  • - Ηλεκτρονικός ψεκασμός BOSCH.
  • - Κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις.
  • - Μέγιστη ιπποδύναμη 34kw (46hp) στις 8.500rpm.
  • - Μέγιστη ροπή: 42.5 N.m στις 7000rpm.
  • - Αναρτήσεις εμπρός και πίσω της KAYABA (KYB):
  • - Εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 41mm, διαδρομή 156mm.
  • - Πίσω: Μοχλικό σύστημα και μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 6 θέσεις.
  • - Σύστημα πέδησης της NISSIN σε συνδυασμό με ABS της BOSCH: Εμπρός: Δύο δισκόφρενα μαργαρίτα 320mm. /  Πίσω: Δισκόφρενο μαργαρίτα 240mm.
  • - Πλαίσιο υψηλής ακαμψίας και αντοχής ρομποτικής συγκόλλησης
  • - Ενισχυμένο στα σημεία καταπόνησης Mε ιδιαίτερη ενίσχυση στο σημείο του λαιμού της μοτοσυκλέτας
  • - Προβολέας και φωτιστικά σώματα LED με εξαιρετική φωτεινότητα και πολύ χαμηλή κατανάλωση ρεύματος.
  • - Πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT με πλήρεις ενδείξεις (ακόμη και ένδειξη πίεσης ελαστικών) και σύνδεση με smartphone μέσω bluetooth.

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Voge 500DS

500 DS 15

Διαθέσιμο σε 3 αποχρώσεις
Κόκκινο – Λευκό – Μαύρο

Δείτε εδώ τις τιμές όλων των μοντέλων της Voge

500 DS 30

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.