Honda CBR600RR 2021: Πρώτες δοκιμές στη Suzuka
Ετοιμάζεται για το Πρωτάθλημα Asia Road Racing
09.11.2020
Το μεσαίο supersport της big H μπήκε πίστα με τον Tomoyoshi Koyama
Το ανανεωμένο CBR6600RR επέστρεψε στην ασιατική αγορά αλλά και στους αγώνες. Για τον δεύτερο λόγο ο Tomoyoshi Koyama έκανε τις πρώτες δοκιμές εν όψει της συμμετοχής του στο ARRC 2021 (Asia Road Racing Championship). Το μοντέλο δεν θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά, αφού δεν πληροί τις προδιαγραφές Euro5, οπότε πιθανότατα να μην το δούμε ούτε σε διεθνείς αγώνες.
Βασίζεται στον αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο κινητήρα των 599 κ.εκ. που πλέον στροφάρει μέχρι τις 14.000 σ.α.λ. και διαθέτει ισχύ 120 ίππων. Οι τροποποιήσεις που έχουν γίνει είναι πολλές και σημαντικές. Αφορούν την αλλαγή των εκκεντροφόρων και του στροφάλου και την χρησιμοποίηση νέων υλικών για την κατασκευή τους, που κράτησαν το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Οι βαλβίδες εισαγωγής διαθέτουν νέο χρονισμό είναι τοποθετημένες σε νέα γωνία και διαθέτουν μεγαλύτερη διάμετρο. Μεγαλύτερο είναι και το σύστημα εξαγωγής.
Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό, ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα ψύξης για να μπορεί να ανταποκριθεί στις μεγαλύτερες ανάγκες απαγωγής θερμότητας. Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και το quick shifter, που διατίθεται ως εξτρά εξοπλισμός, λειτουργεί στα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα σχέσεων.
Το Honda CBR600RR διαθέτει μια νέα αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) έξι αξόνων που επιδρά στην λειτουργία του ABS και του traction control. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται επίσης συστήματα ελέγχου ανύψωσης μπροστινού τροχού και φρένου κινητήρα, ενώ ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του επιλέξιμους τρόπους οδήγησης. Όλα ελέγχονται από μια έγχρωμη TFT οθόνη.
Ο σχεδιασμός του πλαισίου προέρχεται από το προηγούμενο μοντέλο. To ίχνος και η κάστερ έχουν αυξηθεί και το ίδιο έχει γίνει με το μεταξόνιο. Οι αλλαγές αυτές έχουν βελτιώσει τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας σε υψηλές ταχύτητες.
Το νέο supersport της Honda διαθέτει νέα σχεδίαση που περιλαμβάνει αεροδυναμικά φτερά. Διατηρήθηκε η τοποθέτηση του τελικού της εξάτμισης κάτω από την σέλα συνπτο εικονικό σύστημα εξάτμισης της ουράς.
Το νέο CBR600RR θα διατίθεται μόνο στο κλασσικό κόκκινο χρώμα, ενώ παράλληλαμε την βασική έκδοση στην Ιαπωνία θα κυκλοφορήσει και η έκδοση HRC σχεδιασμένη αποκλειστικά για την πίστα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.