04.11.2020
Το M-07, από τότε που παρουσιάστηκε, είναι μία από τις καλύτερες value for money μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της και αυτό εξακολουθεί να πρεσβεύει και στην αναθεωρημένη έκδοση του 2021
Το 2021 είναι χρονιά αλλαγών εξαιτίας των νέων προδιαγραφών Euro5, που επιβάλουν στους κατασκευαστές να αναθεωρήσουν τις μοτοσυκλέτες τους και να τις παρουσιάσουν στο κοινό ακόμη πιο φιλικές στο περιβάλλον. Η Yamaha εκτός από τις απαραίτητες αλλαγές στους κινητήρες, φρεσκάρει και σχεδιαστικά τα μοντέλα της, ενώ τα βελτιώνει σε κρίσιμους τομείς, όπως τα ηλεκτρονικά και η εργονομία.
Πριν από λίγες ημέρες είδαμε το MT-09 του 2021 να παρουσιάζεται αλλαγμένο παντού (διαβάστε εδώ περισσότερα). Το MT-07 του 2021 δέχθηκε τις περιποιήσεις των μηχανικών και των σχεδιαστών της εταιρείας της Iwata, σε μικρότερο βαθμό.
Ο δικύλινδρος σε σειρά των 680 κ.εκ., με το κωδικό όνομα CP2, διαθέτει νέο σύστημα εξάτμισης, που προέρχεται από το Tracer 700 προσθέτοντας έναν επιπλέον καταλυτικό μετατροπέα. Αναθεωρημένος είναι σχεδιασμός της εισαγωγής του αέρα ενώ νέες είναι οι ρυθμίσεις του ψεκασμού. Σύμφωνα με την Yamaha διατηρείτε ο φιλικός χαρακτήρας λειτουργίας του κινητήρα και η παροχή ισχύος και ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών έχει γίνει ακόμη καλύτερη. Οι «ψυχροί αριθμοί» δείχνουν μικρή μείωση στην ιπποδύναμη, του κινητήρα, που απέχει από την έκδοση Euro 4 κατά 1,4 ίππους (72,4 αντί 73,8), η οποία κορυφώνεται στις 9.000 σ.α.λ., όπως συμβαίνει και στο απερχόμενο MT-07. Το ίδιο συμβαίνει και με την ροπή που είναι 6,83kgm αντί για 6,93kgm στις 6.500 σ.α.λ. Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό οι διαφορές είναι πολύ μικρές για να γίνουν αισθητές.
Αν και η Yamaha επέλεξε να αλλάξει και το πλαίσιο στο MT-09, δεν έκανε το ίδιο και στο Μ-07. Παρ’ όλα αυτά έχει προχωρήσει σε αλλαγές που βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία.
Το 2021 φέρνει αλλαγές στο σύστημα φρένων με μεγαλύτερους μπροστινός δίσκους 298 χλστ. (αντί για 282). Η Yamaha ισχυρίζεται πως έχει βελτιωθεί το φρενάρισμα χωρίς να έχει αυξηθεί το βάρος. Επιπλέον τα ελαστικά πρώτης τοποθετήσεις είναι τα Michelin Road 5.
Για την βελτίωση της εργονομίας προτιμήθηκε ένα νέο αλουμινένιο μεγαλύτερο τιμόνι μεταβλητής διατομής, που πλέον είναι τοποθετημένο ψηλότερα. Νέα σχεδίαση έχει η σέλα και το ρεζερβουάρ Η θέση οδήγησης θα είναι προφανώς διαφορετική χαρίζοντας περισσότερη άνεση και καλύτερο έλεγχο.
Τα πλαστικά που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ έχουν νέα σχεδίαση για πιο επιθετικό look. Τόσο η σχεδίαση, όσο και οι αεραγωγοί είναι παραπλήσια σχεδιαστικά με αυτά του MT-09. O αναβάτης θα πληροφορείται για τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας από μια οθόνη LCD με χρώματα ενιαίου τόνου, ώστε η απεικόνισή τους να είναι πιο ενδιαφέρουσα. ‘Ένας νέος διακόπτης που υπάρχει στο τιμόνι κάνει ευκολότερο το χειρισμό της.
Εμφανισιακά φέρε την νέα «οικογενειακή» εμφάνιση των hyper-naked της Yamaha. Τα τρία φωτιστικά σώματα του προβολέα σχηματίζουν το γράμμα «Y». Ο στρογγυλός προβολέας πλαισιώνεται από δύο κεκλιμένα φώτα θέσης. Όπως τα φλας αλλά και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι LED.
Θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα. Storm Fluo (γκρι-πορτοκαλί), Icon Blue (γκρι-μπλε) και Tech Black (μαύρο). Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τον Ιανουάριο του 2021.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.