29.10.2020
Το BW’S ανανεώθηκε ριζικά και δείχνει έτοιμο να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες της καθημερινής μετακίνησης
To BW’S (Big Wheels) που πρωτοείδαμε το 1988 αποτέλεσε «όνειρο» για πολλούς πιτσιρικάδες που ήθελαν να κάνουν τα πρώτα τους μέτρα με δύο τροχούς. Το πενηντάρι scooter ξεχώριζε για τα φαρδιά τρακτερωτά ελαστικά του, τις μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων αλλά και τους διπλούς προβολείς. Τα χαρακτηριστικά του παρέπεμπαν σε on off μοτοσυκλέτα. Τα BW από το 1989 παράγονταν στην Ευρώπη στο εργοστάσιο της Motobecane που μετονομάστηκε σε MBK Europe. Από εκεί έβγαινε και το δίδυμο αδελφάκι του, MBK Booster.
To 1994 το ταμπούρο στον μπροστινό τροχοό έδωσε τη θέση του στο δισκόφρενο και το 1999, από το γαλλικό εργοστάσιο βγήκε το εκατομμυριοστό BW. Το 2010 και πάλι με το όνομα BW, παρουσιάστηκε με κινητήρα 125 κ.εκ., περνώντας από την δίχρονη στην τετράχρονη εποχή. To scooter τα επόμενα χρόνια «εξαφανίστηκε» από τον κατάλογο μοντέλων της Yamaha στην Ευρώπη. Ωστόσο παραμένει στην γκάμα της στην Ασία και για το 2021 ανανεώθηκε πλήρως.
Η σκληροτράχηλη εμφάνιση είναι αυτή που κλέβει τις εντυπώσεις, όμως η Yamaha έχει σχεδιάσει το scooter της με γνώμονα την πρακτικότητα. Οι διπλοί προβολείς, σήμα κατατεθέν των BW από το πρώτο μοντέλο παραμένουν και είναι ασύμμετροι θυμίζοντας BMW R 1250 GS. Πάνω από αυτούς έχει δημιουργηθεί χώρος που μπορούνα δεθούν αποσκευές. Το μπροστινό φτερό είναι ψηλά τοποθετημένο, τα ελαστικά διττού χαρακτήρα ενώ έχουν τοποθετηθεί προστατευτικές φούσκες στα καλάμια του πιρουνιού.
Η ποδιά είναι επίπεδη, εξασφαλίζοντας χώρο για τα πόδια του αναβάτη αλλά και για αποσκευές. Το τιμόνι είναι γυμνό από πλαστικά και ένα ψηφιακό πολυόργανο με ενσωματωμένα φώτα θέσης πληροφορεί τον αναβάτη. Η σέλα είναι μεγάλη και δείχνει έτοιμη να φιλοξενήσει δύο άτομα. Κάτω από αυτήν, ο διαθέσιμος χώρος είναι αρκετός για τουλάχιστον ένα full face κράνος. Στάνταρ είναι και η σχάρα. Σε άλλες φωτογραφίες το scooter της Yamaha είναι εξοπλισμένο με προστατευτικά κάγκελα, χούφτες, σχάρα για τον χώρο πάνω από τον προβολέα, «μαλακό» top case και βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες.
Ελπίζουμε να το δούμε σύντομα και στην Ευρώπη. Πιστεύουμε πως στην χώρα μας θα βρει φανατικούς θαυμαστές, ειδικά αν παρουσιαστεί σε έκδοση με περισσότερα κυβικά. Θα είναι αυτή η απάντηση της Yamaha στο Honda ΑDV 150;
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.