23.10.2020
Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε την ανανεωμένη γκάμα των modern classic μοντέλων της στην οποίο διατηρείται ο αερόψυκτος boxer των 1.200 κ.εκ
Η BMW διάλεξε το δύσκολο δρόμο. Μπήκε στην διαδικασία να εξελίξει τον «παλιό» αερόψυκτο boxer των 1.170 κ.εκ. και όχι να προτιμήσει την ευκολία της τοποθέτησης του υγρόψυκτου στη νέα γενιά των R nine T.
Στη νέα εκδοχή του επανασχεδιάστηκαν οι κυλινδροκεφαλές που διαθέτουν τα χαρακτηριστικά πτερύγια των αερόψυκτων μοτέρ. Αλλαγές έχουν γίνει και στις βαλβίδες. Ένα νέο «σύστημα στροβολισμού» βελτιώνει την αναλογία αέρα / καυσίμου για πιο «καθαρή» καύση. Η μέγιστη ισχύ μειώθηκε κατά έναν ίππο και από 110 ίππους αποδίδει 109 στις 7.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή παρέμεινε αμετάβλητη. H BMW μας υπόσχεται μεγαλύτερη παροχή ισχύος και ροπής από τις 4.000 έως τις 6.000 σ.α.λ.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών ολόκληρη η σειρά είναι εξοπλισμένη με το Cornering ABS (ABS Pro) της BMW, συμπεριλαμβανομένου και του Dynamic Brake Control.
Η νέα βάση στην πίσω ανάρτηση, ρυθμίζει την προφόρτιση ανάλογα με το πόσο συμπιέζεται. Επιπλέον έχει τοποθετηθεί κοχλίας για την εύκολη και γρήγορη ρύθμιση προφόρτισης.
Στον στάνταρ εξοπλισμό προστίθενται τα προγράμματα οδήγησης Rain και Road.
Το πάνελ οργάνων είναι νέο κλασσικής σχεδίασης και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED.
H BMW έχει ήδη έτοιμα πακέτα προεραιτικού εξοπλισμού που βελτιώνουν την μοτοσυκλέτα στον τομέα των ηλεκτρονικών, της εργονομίας και της εμφάνισης της μοτοσυκλέτας. Μεταξύ των χρωματικών επιλογών υπάρχει και ένα με έντονο τον ελληνικό χαρακτήρα. Η έκδοση Scramber είναι βαμμένη στο Kalamata matt olive green!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.