Νεα Μοντελα

Έρχεται και ADV 350;

Μετά το XADV και το ADV 150


13.10.2020

Πληροφορίες από την Ταϊλάνδη αναφέρουν πως η Honda εξελίσσει και ADV 350. Αν επιβεβαιωθούν η big H θα έχει την πληρέστερη γκάμα scooter

Μετά το XADV και το ADV 150 που ήδη κυκλοφορεί στους δρόμους της Ασίας και αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη, οι Ταϊλανδοί επικαλούνται πως στην χώρα τους ήδη εξελίσσεται και ADV 350 που θα βασίζεται στο νέο Forza 350. Σύμφωνα με πηγές της ιστοσελίδας greatbiker.com το μοντέλο θα περιλαμβάνεται στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας του 2021.

Ο μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος κινητήρας νέας γενιάς eSP με χωρητικότητα 329 κ.εκ., 50 περισσότερα από αυτόν του Forza 300 που έχει ισχύ 24,8 ίππων, αναμένεται να έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και να πληροί ταυτόχρονα τις προδιαγραφές Euro5. Η εμφάνιση του ADV 350 θα είναι παραπλήσια του μικρού 150.

Ο στάνταρ εξοπλισμός του θα είναι υπερπλήρης, όπως άλλωστε και στο Forza 350. Φωτιστικά σώματα LED, ABS, traction control (HSTC), σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θύρα USB και μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα. Το πάνελ οργάνων θα αποτελείται από οθόνη TFT με τις λειτουργίες του να ελέγχονται από κουμπιά στη αριστερή μεριά του τιμονιού.

Αν ευσταθούν οι πληροφορίες από την Ταϊλάνδη, τότε γίνεται άμεσα κατανοητό πως η Honda θέλει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την δημοφιλία και το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα cross over δίκυκλα. Το XADV παρά το ότι έχει παρουσιαστεί από το 2017, εξακολουθεί να διαγραφεί αξιοσημείωτη εμπορική πορεία, ενώ και η ζήτηση του ADV 150 στις ασιατικές αγορές, αλλά και στην Αμερική, είναι μεγάλη. Ένα ADV 350 είμαστε σίγουροι πως θα «άνοιγε την όρεξη» στο ευρωπαϊκό κοινό.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.