Νεα Μοντελα

BMW R18 Dragster: Απόλυτη δύναμη στην ευθεία

Από την Roland Sands Design


06.10.2020

Για τη μετατροπή της R 18, ο Roland Sands εμπνεύστηκε από τη συμμετοχή του πατέρα του στους αγώνες Drag Racing

Ο Roland Sands είναι γνωστός για την τολμηρή και την επηρεασμένη από τους αγώνες σχεδίαση του. Συνδυάζει το στιλ χωρίς να θέτει όρια. Έχει περιορίσει το μυώδες cruiser μόνο στα απολύτως απαραίτητα και το έχει προσαρμόσει πλήρως για κορυφαία ταχύτητα στην ευθεία. Μόλις δημιουργήθηκε μία «ευθύγραμμη» μοτοσικλέτα Dragster με τον θρυλικό κινητήρα boxer – η R 18 Dragster.

bmw r18 dragster 3

Σχεδίαση που καταργεί τα όρια

Ο Roland Sands έχει τη φήμη ότι συνδυάζει διάφορα στιλ και δημιουργεί νέες κατηγορίες. Όλα ξεκινούν από ένα σκίτσο. Με αυτό προσεγγίζει τη βασική μορφή της μοτοσικλέτας και εξετάζει τις δυνατότητες της γεωμετρίας της. «Η πραγματική μαγεία έρχεται στο τέλος, όταν δίνουμε ζωή στο σκίτσο», λέει ο σχεδιαστής. Κάθε νέα custom μοτοσικλέτα είναι μια διαδικασία εκμάθησης – ακόμα και μετά από 200 μετατροπές. «Κάθε φορά προσπαθούμε να κατανοούμε την κατηγορία την οποία επεξεργαζόμαστε. Αυτό είναι για εμάς το σημαντικότερο πράγμα που μας οδηγεί σε ένα αυθεντικό και λειτουργικό αποτέλεσμα» μάς εξηγεί.
Μία «ευθύγραμμη» μοτοσικλέτα Dragster με τον θρυλικό, εντυπωσιακό κινητήρα boxer. Ας τρέξουμε έναν αγώνα! »

bmw r18 dragster 6

«Ο πατέρας μου ήταν οδηγός σε αγώνες Dragster», λέει ο Roland Sands. Μεγάλωσε δίπλα σε μοναδικές μοτοσικλέτες και αργότερα έτρεχε για 10 χρόνια σε αγώνες. Αυτό τον ενέπνευσε «να περιορίσει τη μοτοσικλέτα στα απολύτως απαραίτητα και να τη διαμορφώσει έτσι, ώστε να κινείται πολύ γρήγορα στην ευθεία». Στόχος ήταν μία «ευθύγραμμη» μοτοσικλέτα Dragster με τον μυώδη κινητήρα Big Boxer ως κεντρικό στοιχείο. Έτσι, ο Roland Sands και η ομάδα του αποσυναρμολόγησαν την R 18 και έδωσαν στη μοτοσικλέτα ένα εντελώς νέο σχήμα. Το αποτέλεσμα: η R 18 Dragster.

Το R18 Dragster στο «μικροσκόπιο»

Πλαίσιο : Η αφαίρεση της ανάρτησης και η μείωση του βάρους του πλαισίου και του ψαλιδιού κατά 25 κιλά είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ακαμψίας της μοτοσικλέτας και το χαμήλωμα της θέσης του πλαισίου.
Βασικό πλαίσιο με τροποποιημένο μπροστινό και πίσω φτερό, μπροστινό μέρος από το superbike S 1000 RR, ειδικά σχεδιασμένη σέλα, μανέτες φρένου και συμπλέκτη, τροχοί, καπάκια βαλβίδων, προστατευτική ποδιά, προβολέας και όργανα από τη σειρά BMW x RSD.

bmw r18 dragster 9

Ανάρτηση - τροχός μπροστά: Βασική ανάρτηση της R 18 με πιρούνι upside down και ζάντα 19 x 3" BMW x Roland Sands σε μαύρο χρώμα με ειδικά σχεδιασμένο ελαστικό slick της Dunlop.

Ανάρτηση - τροχός πίσω: Ψαλίδι πίσω τροχού μειωμένου βάρους με ζάντα 17 x 6" BMW x Roland Sands σε μαύρο χρώμα και ελαστικό slick ελαστικό ορθογώνιας διατομής για αγώνες Drag Race, για μία επιβλητική, κλασική εμφάνιση.

bmw r18 dragster 13

Εξάτμιση:Ειδική κατασκευή με ανοξείδωτους σωλήνες σε συνδυασμό με προσαρμοσμένες απολήξεις BMW x RSD για καλύτερη ροή των καυσαερίων.

Βαφή:Κλασικό μπλε χρώμα BMW σε δύο τόνους, με αυθεντική ρίγα.

bmw r18 dragster 11

Κλασική μοτοσυκλέτα cruiser για μέγιστη ταχύτητα

Η ομάδα γύρω από τον Roland Sands αφαίρεσε τα αμορτισέρ και 23 κιλά βάρους από το πλαίσιο και το ψαλίδι πίσω τροχού. Χαμήλωσαν τη μοτοσικλέτα και της έδωσαν το άκαμπτο σχήμα μίας μοτοσικλέτας Dragster που στοχεύει σε υψηλές ταχύτητες. Εδώ διατηρήθηκε το αρχικό μήκος της μοτοσικλέτας με την κλασική γραμμή cruiser που εκτείνεται από το μπροστινό τμήμα μέχρι τον πίσω τροχό. Το μπροστινό τμήμα προέρχεται από το superbike της BMW, την S 1000 RR – προσδίδει στη μοτοσικλέτα μία ιδιαίτερη εμφάνιση.

bmw r18 dragster 8

«Το δυσκολότερο κομμάτι ήταν, αναμφισβήτητα, το ηλεκτρονικό σύστημα. Για εμάς ήταν ένα μεγάλο πείραμα, καθώς προσθέσαμε ψεκασμό υποξειδίου αζώτου, αφαιρέσαμε την εργοστασιακή εξάτμιση και αλλάξαμε σε μεγάλο βαθμό την εισαγωγή. Αλλά τα καταφέραμε», λέει ο Sands.
Μετά από τρεις μήνες δουλειάς, η μυώδης R 18 Dragster μπήκε επιτέλους στην αγωνιστική πίστα για να δείξει τι μπορεί να κάνει ο δυνατός κινητήρας Big Boxer.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.