Νέα γενιά Triumph Tiger 1200: Περισσότερο σπορ και on off
Παρουσιάζεται σε λίγες εβδομάδες
30.09.2020
Μετά από τρία χρόνια το κορυφαίο μεγάλο Adventure μοντέλο της Triumph αλλάζει
Η τελευταία ανανέωση του “μεγάλου Τίγρη” πραγματοποιήθηκε το 2018 και το 2021 εκτός από τα νέα Ducati Multistrada V4 και KTM Super Adventure είναι πολύ πιθανό να δούμε και ένα ολοκαίνουργιο Tiger. Το μοντέλο είναι πολύ κοντά στην τελική έκδοση και παρουσιάζεται εντελώς επανασχεδιασμένο, με πιο σπορ και on off προσανατολισμό, κάτι που μας αρέσει περισσότερο από τον υπερβολικό όγκο του μοντέλου που διατίθεται αυτή τη στιγμή
Ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας δεν είναι αυτός της τρέχουσας έκδοσης, είναι πιο συμπαγής σε μέγεθος και οι κύλινδροι έχουν μεγαλύτερη κλίση προς τα εμπρός.
Η τελική μετάδοση με άξονα παραμένει και ένα νέο δίμπρατσο ψαλίδι εμφανίζεται στη θέση του μονόμπρατσου. Η χωρητικότητα θα μπορούσε επίσης να είναι διαφορετική από την τρέχουσα των 1.215 κ.εκ. Μια αύξηση θα ευνοούσε την απόδοση της ροπής και θα αύξανε την ισχύ. Ο νέος κινητήρας θα είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5 αλλά η δύναμή του θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη από τους 141 ίππους της του υπάρχοντος Tiger 1200.
Το πλαίσιο από χαλύβδινους σωλήνες είναι επίσης νέο, ενώ το υποπλαίσιο θα είναι πλέον αφαιρούμενο. Οι αναρτήσεις θα έχουν μεγαλύτερες διαδρομές και ο μπροστινός τροχός θα είναι 21 ιντσών. Δεν αποκλείεται να δούμε και μια δεύτερη με 19 ίντσες μπροστά.
Οι ακτινικές δαγκάνες είναι της Brembo αλλά ελαφρύτερες από αυτές που χρησιμοποιούνται στο υπάρχον μοντέλο. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη και η ποδιά του κινητήρα είναι αλουμινένια. Κάτω από την σέλα του συνεπιβάτη μπορείτε να δείτε το αυτόματο σύστημα προφόρτισης ελατηρίου για το πίσω αμορτισέρ, στο στυλ της συσκευής ZF που διαθέτει η BMW.
Υπομονή λίγες εβδομάδες ακόμη και θα ξέρουμε πολλά περισσότερα για το νέο μεγάλο adventure του Hinckley.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.