Νεα Μοντελα

KTM 350 EXC-F WESS 2021: Έκδοση για “σκληρούς endurάδες” (Video)

Εμπνευσμένη από το WESS


30.09.2020

Η KTM παρουσιάζει μια ειδική έκδοση του κορυφαίου enduro μοντέλου της εμπνευσμένη από το WESS

Το μοντέλο βασίζεται στο 350 EXC-F, την μοτοσυκλέτα που αγωνίζεται ο Manuel Lettenbichler στο World Enduro Super Series (WESS), ο οποίος παρουσίασε αυτήν την ειδική έκδοση που απευθύνεται στους λάτρεις των αγώνων Hard Enduro.

KTM 350 EXC F WESS 2021 10

To 350 EXC-F WESS φέρει μια σειρά πολλών κορυφαίων αξεσουάρ που αναβαθμίζουν τόσο την εμφάνιση όσο και την απόδοση της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον η KTM, χρησιμοποιεί για πρώτη φορά σε αυτήν, το νέο πιρούνι της WP, XACT 48 χλστ., που παρέχει εύκολες και γρήγορες ρυθμίσεις μέσω της βαλβίδας πίεσης αέρα για προφόρτιση (στο αριστερό καλάμι) και την ρύθμιση απόσβεσης (στο δεξιό καλάμι).Το πιρούνι WP XACT είναι ελαφρύτερο από άλλα συστήματα μπροστινών αναρτήσεων.

KTM 350 EXC F WESS 2021 4

Η κορυφαία τετράχρονη enduro είναι εξοπλισμένη με μια σειρά εξαρτημάτων που την κάνουν ακόμη καλύτερη για αγωνιστική χρήση. Πλευστός μπροστινός δίσκος με προστατευτικό και μασίφ πίσω δίσκος, γρανάζι τελικής μετάδοσης Supersprox stealth, πορτοκαλί τάπα λαδιού, γκρι γκριπ της ODI, διακόπτη επιλογής χαρτογράφησης κινητήρα, πορτοκαλί τιμονόπλακα CNC και ίδιου χρώματα κέντρα τροχών, εργοστασιακοί τροχοί, πλαστικά, ανεμισταράκι ψυγείου και πλαστικά προστατευτικά και πλαστική ποδιά προστασίας κινητήρα.

KTM 350 EXC F WESS 2021 13

Τα ολοκαίνουργια γραφικά WESS και το πορτοκαλί βαμμένο πλαίσιο κάνουν το 350 EXC-F WESS να ξεχωρίζει, μοιάζοντας με εργοστασιακή αγωνιστική μοτοσυκλέτα.

Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τον Οκτώβριο του 2020

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.