28.09.2020
Το Piaggio group φέρεται να ετοιμάζει την απάντησή του στο Yamaha Niken
H Yamaha παρουσίασε την πρώτη τρίτροχη μοτοσυκλέτα, μετά τα scooter Tricity, αλλά η Piaggio ήταν η πρώτη που έβαλε δύο τροχούς μπροστά σε ένα τρίροδο παραγωγής. Το MP3. Και τώρα, σύμφωνα με τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που διέρρευσαν στον τύπο και δημοσιεύτηκαν αρχικά από το βρετανικό motorcyclenews.com, ετοιμάζει μια τρίτροχη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού.
Από τα σχέδια είναι εμφανές πως η μοτοσυκλέτα θα βασίζεται στο “αυτόματο” Mana που δεν υπάρχει πλέον στην γκάμα της ιταλικής εταιρείας. Το μπροστινό σύστημα με τους δύο τροχούς μοιάζει αρκετά με το scooter MP3, αλλά έχει εξελιχθεί ώστε να μπορεί να διαχειριστεί το μεγαλύτερο βάρος και να εξασφαλίζει καλύτερο έλεγχο.
Ένα περίπλοκο σύστημα διεύθυνσης – ανάρτησης με αρθρωτούς βραχίονες το οποίο κάνει όλη τη “μαγική δουλειά”. Δύο κάθετα τοποθετημένα μονόμπρατσα ψαλίδια τα οποία συγκρατούν τους μπροστινούς τροχούς , έναν παραλληλόγραμμο μηχανισμό με τέσσερις αρθρώσεις πάνω από αυτά, έναν συμβατικό λαιμό τιμονιού και δύο εσωτερικούς ομόκεντρους άξονες περιστροφής των τροχών, έναν για κάθε ψαλίδι.
Το σύστημα επιτρέπει στο όχημα να στρίβει σαν μοτοσυκλέτα και ταυτόχρονα να είναι ευκολοδήγητο και εύχρηστο σαν scooter ενώ μόνο από σοβαρό λάθος του αναβάτη θα πέσει.
Το ότι στέκεται όρθιο και δεν γέρνει όταν είναι σταματημένο οφείλεται σε δύο μηχανισμούς. Έναν ηλεκτρομηχανικό, σύμφωνα με τον οποίο πιέζοντας το διακόπτη στο αριστερό χέρι «κλειδώνει» το κεντρικό σύστημα άρθρωσης μην αφήνοντας το MP3 να πάρει κλίση και έναν ηλεκτρουδραϋλικό που μπλοκάρει τα δύο μπροστινά αμορτισέρ.
Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας σίγουρα δεν θα είναι ο δικύλινδρος σε διάταξη V των 836 κ.εκ. που χρησιμοποιήθηκε στο Mana. Μπορεί να είναι ένα ακόμη μοντέλο με τον δικύλινδρο κινητήρα των 660 κ.εκ.; Θα ξέρουμε σύντομα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.