23.09.2020
To commuter της ινδικής εταιρείας είναι μια οικονομική σε κτήση και χρήση μοτοσυκλέτα που είναι ιδανική για κάθε είδους αστική και περιαστική μετακίνηση
Η Bajaj είναι μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή μοτοσυκλετών καθημερινής χρήσης. Τέσσερις από αυτές εισάγονται και στην χώρα μας, με το 200άρι Pulsar NS να είναι η πιο δημοφιλής. Όμως οι Ινδοί δεν έχουν μπει στην διαδικασία κατασκευής ενός adventure παρ’ ότι κατέχουν την τεχνογνωσία κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες της KTM. Αφού οι ιθύνοντες δεν το αποφασίζουν την κατάσταση παίρνουν στα χέρια του ήδη πελάτες της εταιρείας που έχουν στην κατοχή τους μοντέλο της.
Πριν λίγο καιρό είχαμε δει τη ναυαρχίδα της Bajaj, το Dominar 400, να μετατρέπετε σε cross over (δείτε εδώ) και τώρα βλέπουμε και ένα Pulsar N2 200 να μεταμορφώνετε σε on off.
Ο Ινδός που μπήκε στην διαδικασία θα ήθελε να οδηγεί ένα από τα GS της BMW. Μέχρι να τα καταφέρει να το αποκτήσει έφτιαξε το Pulsar NS 200 σύμφωνα με τα γούστα του. Στην ουσία κράτησε πλαίσιο, ψαλίδι, μοτέρ, τροχούς και φρένα και άλλαξε το “κουστούμι”, τοποθετώντας ρύγχος, διαφορετικούς προβολείς, γωνιώδη πλαστικά που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ και μια πιο μίνιμαλ ουρά, που απ΄ότι μας ενημερώνουν οι συνάδελφοι του motoroids.com προέρχεται από Mahinda Mojo 300.
Αξίζει να θυμίσουμε πως ο μικρός μονοκύλινδρος 200άρης κινητήρας του Pulsar NS 200 είναι υδρόψυκτος, “ψεκαστός” και με τρία μπουζί, διαθέτει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες. Έρχεται στη ζωή εύκολα και γρήγορα με το πάτημα της μίζας. Η δύναμη του κινητήρα στα πρώτα μέτρα χωρίς να έχεις ξεπεράσει τις 7.000 στροφές είναι ομαλή και ήπια χωρίς να τρομάζει ακόμα και τον πιο άπειρο αναβάτη. Μετά τις 7.000 χιλιάδες στροφές και ενώ ανοίγεις πιο πολύ το γκάζι σε ξαφνιάζει γιατί βλέπεις πως το Pulsar τραβάει και επιταχύνει γρήγορα! Η ιπποδύναμή του είναι 23,5 ίπποι στον τροχό με μέγιστη ροπή τα 1,9 kg-m στις 8.000σ.α.λ. Πολύ καλές επιδόσεις οι οποίες συνδυάζονται ιδανικά με το πιο μακρύ γρανάζωμα του κιβωτίου (σε σχέση με το ξαδερφάκι του KTM Duke 200 που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη, που έχει πιο κοντό) δίνοντας παραπάνω χιλιόμετρα στη μέγιστη τελική ταχύτητα του Pulsar. Το μοτέρ ακούγεται «χαρούμενο» όταν δουλεύει ψηλά φανερώνοντας τον «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και την όρεξη που έχει να κινείται με άνεση και σιγουριά ακόμα και στο όριο των στροφών με το κοντέρ να φλερτάρει τα 150 χ.α.ώ. Ο κινητήρας του Pulsar NS 200 έχει κρυμμένο έναν άσσο στο… ρεζερβουάρ του! Η κατανάλωση του κινητήρα που κυμάνθηκε στα 4 λίτρα κάθε 100 χλμ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.