23.09.2020
Το γράμμα M φέρνει στο κορυφαίο S 1000 RR ένα ακόμη πιο ισχυρό κινητήρα, αεροδυναμικά φτερά, εξάτμιση τιτανίου, ζάντες από ανθρακονήματα και νέες αναρτήσεις
Η πρώτη Μ μοτοσυκλέτα στην ιστορία είναι superbike. Η Μ-RR, όπως αναφέρεται στο press kit για λόγους συντομίας, φέρνει στον κόσμο των γήινων μοτοσυκλετών ακόμη περισσότερα χαρακτηριστικά από τις αγωνιστικές του WorldSBK, στο οποίο η BMW Motorrad συμμετέχει τα δύο τελευταία χρόνια με το S 1000 RR τελευταίας γενιάς.
Το M-RR αποδίδει 212 ίππους και ζυγίζει 192 κιλά. Αναρτήσεις, αεροδυναμικά βοηθήματα, αναρτήσεις, ηλεκτρονικά και φρένα είναι σχεδιασμένα για μέγιστη απόδοση στην πίστα.
Το νέο M 1000 RR χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο κινητήρα που βασίζεται σε αυτόν του S 1000 RR. Φέρει την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (BMW Shiftcam). Αποδίδει μέγιστη ισχύ 212 ίππων στις 14.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 11,5kgm στις 11.000 σ.α.λ. Εκτός από το μέγιστο εύρος στροφών που αυξήθηκε στις 15.100 σ.α.λ. ο κινητήρας του Μ 1000 RR διαθέτει τεχνικές βελτιώσεις , όπως τα σφυρήλατα πιστόνια της Mahle, αναθεωρημένους θαλάμους καύσης, η συμπίεση που αυξήθηκε σε 13,5:1. Μεγαλύτερες και ελαφρύτερες μπιέλες τιτανίου της Pankl, νέους εκκεντροφόρους και αυλούς εισαγωγής. Το σύστημα εξάτμισης είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο. Η BMW ισχυρίζεται πως ο κινητήρας του Μ-RR είναι πιο ισχυρός από εκείνον του S 1000 RR από τις 6.000 έως τις 15.100 σ.α.λ.
Το αλουμινένιο πλαίσιο είναι ίδιο με του S 1000 RR και συνδυάζεται με διαφορετικό ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi και νέο αμορτισέρ με μπλε ελατήριο. Για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της BMW βλέπουμε φρένα “Μ” που εξελίχθηκαν στους αγώνες του WorldSBK. Εξωτερικά έχουν μπλε ανοδίωση με λογότυπο M. Νέες είναι και οι ζάντες από ανθρακόνημα.
Τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα και εξελίχθηκαν σε αεροδυναμική σήραγγα. Το Μ-RR είναι εξοπλισμένο με νέα ψηλότερη ζελατίνα.
Η οθόνη TFT είναι ίδια με του S 1000 RR με διαφορές στις γραφικές απεικονίσεις. Μπορεί να προστεθούν λειτουργίες που παρέχονται στον επίσημη κατάλογο της BMW Motorrad (M GPS laptrigger και M GPS data logger).
Η κλασσική αγωνιστική τριχρωμία της BMW (γαλάζιο-κόκκινο-λευκό), έχει διανθιστεί με γκρι απόχρωση ενός μέρους του ρεζερβουάρ.
Και σε όσους όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά, η BMW προσφέρει ως έξτρα εξοπλισμό ένα ψαλίδι 220 γραμμάρια ελαφρύτερο και αλυσίδα M Endurance που δεν χρειάζεται συντήρηση.
Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.