Honda CB125F 2021: Επιστρέφει εκσυγχρονισμένο και πιο όμορφο
11 κιλά πιο ελαφρύ από τον προκάτοχό του
23.09.2020
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το πλήρως ανανεωμένο CB125F, που είναι πλέον πιο όμορφο, ελαφρύτερο και ισχυρότερο
Στον νέο κινητήρα τεχνολογίας eSP (enhance Smart System) προδιαγραφών Euro5 οφείλεται το μεγαλύτερο μέρος της απώλειας βάρους του νέου μοντέλου, αφού είναι κατά 7 κιλά ελαφρύτερος. Η τεχνολογία eSP έχει ήδη εφαρμοστεί στα μοτέρ των scooter PCX και SH. Κύριο χαρακτηριστικό της είναι η μείωση των τριβών στα κινούμενα μέρη.
Αυτός του CBF είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες. Αποδίδει 10,7 ίππους, από 10,4 στις 7.500 σ.α.λ. και 1,1 kgm ροπής, αντί για 1, στις 6.000 σ.α.λ. Η Honda ισχυρίζεται πως είναι και κατά 27% πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Με το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων γεμάτο μπορεί να διανύσει έως και 800 χιλιόμετρα.
Το νέο χαλύβδινο πλαίσιο είναι κατά 1,7 κιλά ελαφρύτερο, με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να είναι 117 κιλά. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 790 χλστ. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι 31χλστ. και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Στα φρένα προτιμήθηκε δισκόφρενο για τον μπροστινό τροχό και ταμπούρο για τον πίσω με συνδυασμένη λειτουργία (CBS). Οι τροχοί είναι 18 ιντσών, με χυτές ζάντε και ελαστικά 80/100 και 90/90 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Η εμφάνισή του κρίνεται πιο μοντέρνα και δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο CB500R. Ο προβολέας είναι LED και τα όργανα αποτελούνται από οθόνη LCD. Επανασχεδιασμένοι είναι και οι διακόπτες. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται κεντρικό σταντ και χειρολαβή συνεπιβάτη,
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.