22.09.2020
Μετά το 390, έρχεται και το μικρότερο Adventure
Οι αυστριακοί ακολουθούν την ίδια τακτική με τα “μικρά” Duke και RC. Μετά το 390, έβγαλαν στην παραγωγή και τις πιο low budget εκδόσεις με 250 κ.εκ. Οι μοτοσυκλέτες αυτές προορίζονταν κυρίως για την ινδική αγορά, αφού κατασκευάζονται εκεί, αλλά πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων.
Το KTM 250 Adventute μοιάζει με το 390 και μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με αυτό. Το ρεζερβουάρ και τα πλαστικά είναι ολόιδια, με τις χρωματικές επιλογές να είναι διαφορετικές. Αυτό που θα προδίδει ότι είναι 250 είναι ο προβολέας αλογόνου που έχει χρησιμοποιηθεί αντί του LED, προφανώς για να ρίξει το κόστος.
Το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και οι αλουμινένιοι τροχοί είναι επίσης κοινά. Οι διαστάσεις των τροχών είναι 100/90-19 και 130/80-17, αλλά τα ελαστικά του 250 είναι τα MRF Mogrip Meteor FM2, ενώ στο 390 τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι της Continental.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP αλλά το πιρούνι των 43 χλστ. δεν διαθέτει ρυθμίσεις, και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διαδρομές είναι ίδιες με του 390, 170 χλστ. μπροστά και 177 χλστ. πίσω.
Το 250 Adventure είναι εξοπλισμένο με off road ABS και με την οθόνη TFT του 390 Duke. Ο κινητήρας προέρχεται από το 250 Duke. Διαθέτει 248,8 κ.εκ., είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος και παράγει 30 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,4 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ.
Το μοντέλο αναμένεται στην χώρα μας, σε τιμή έκπληξη...
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.