Νεα Μοντελα

Έρχονται νέα Benelli με μονοκύλινδρους, δικύλινδρους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες

Επιβεβαιώθηκε στην CIMA 2020


22.09.2020

Οι ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας παρουσίασαν το πλάνο τους για τα επόμενα νέα μοντέλα της φίρμας


Είδαμε το super tourer με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.200 κ.εκ. και σε μια teaser φωτογραφία έναν τετρακύλινδρο που αναγνωρίστηκε ως κινητήρας 1.000 κ.εκ. Η Qianjiang και η Benelli ανακοίνωσαν επίσημα την στρατηγική που θα ακολουθηθεί τα επόμενα χρόνια και είναι η αλήθεια πως όσα έχουμε δει ως τώρα αποτελούν μόνο το “ορεκτικό”.

Benelli new models 1

Η Benelli σύντομα θα έχει κινητήρες από 250 έως 1200 κ.εκ., μονοκύλινδρους, δικύλινδρους, τρικύλινδρους και τετρακύλίνδρους. Παράλληλα ανακοινώθηκε στρατηγική συνεργασία με την MV Agusta, οπότε δεν ήταν τυχαίο πως τα stand των δύο εταιρειών στην κινέζικη έκθεση ήταν δίπλα – δίπλα. Η Qianjiang θα είναι ο αποκλειστικός διανομέας της MV Agusta στην Κίνα. Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας Timur Sardarov επιβεβαίωσε πως η συνεργασία των δύο εταιρειών θα προχωρήσει και σε βιομηχανικό επίπεδο.

H Benelli παρουσίασε τέσσερις “οικογένειες” κινητήρων. Η πρώτη περιλαμβάνει τρεις αερόψυκτους, μονοκύλινδρους, με 250, 380 και 530 κ.εκ. που θα χρησιμοποιηθούν σε μια σειρά ρετρό μοτοσυκλετών.
Οι δικύλινδροι και υγρόψυκτοι θα έχουν κυβισμούς 400, 700 και 900 κε.κ.. Όπως ανακοινώθηκε σύντομα η Benelli θα παρουσιάσει του TRK800 και το Leoncino Cross που θα βασίζεται στο Leoncino Scrambler.
Η Benelli επίσης θα επαναφέρει τον τρικύλινδρο που χρησιμοποιήθηκε αρχικά στο Tornado TRE και αργότερα στα Trek και TNT, πριν την εξαγορά από την Qianjiang. Σύντομα θα δούμε το νέο TNT με τρικύλινδρο κινητήρα 900 κ.εκ.

Benelli new models 2

Επιπλέον αναμένουμε μοντέλα 1.000 κ.εκ. με τον τετρακύλινδρο κινητήρα της MV Agusta και 650 κ.εκ. με αναβαθμισμένο τον κινητήρα των 600 κ.εκ. που έχει χρησιμοποιηθεί στο BN600.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σπάνια βλέπουμε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα του MotoGP να πωλείται, και η Desmosedici GP3 είναι μία από αυτές
Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.