Νεα Μοντελα

Voge: Νέο ρετρό roadster έτοιμο για παραγωγή

500AC με τον κινητήρα του DS


16.09.2020

Διέρρευσαν στην Κίνα φωτογραφίες του νέου μοντέλου της εταιρείας που πρόσφατα ήρθε και στην χώρα μας

Η Voge έχει ήδη στην γκάμα της δύο μοντέλα στα οποία χρησιμοποιείται ο δικύλινδρος κινητήρας των 471 κ.εκ. Το on off 500DS για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ και το naked 500R που ήδη οδηγήσαμε και σε λίγες ημέρες θα δημοσιεύσουμε την δοκιμή του. Επιπλέον με το σήμα της premium μάρκας του κινεζικού κολοσσού της Loncin διατίθεται στην χώρα μας το ρετρό roadster 300AC με μονοκύλινδρο κινητήρα 292,4 κε.κ. και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες σύντομα θα υπάρξει ένα ακόμη μοντέλο του είδους που θα “φοράει” το μεγαλύτερο μηχανικό σύνολο της εταιρείας.

Voge 500AC 1

Το 500AC βασίζεται στο 500R. Άρα έχουμε να κάνουμε για μια μοτοσυκλέτα με ισχύ 46,2 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 42,5Nm ροπής και 7.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία του να αναλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός της Bosch. Διατηρούνται επίσης τα επώνυμα περιφερειακά που συναντήσαμε και στο 500DS. Αναρτήσεις KYB, δισκόφρενα Nissin, ABS της Bosch και ελαστικά Pirelli.

Voge 500AC 2

Επιπλέον το 500AC εμφανίζεται στις φωτογραφίες με οθόνη TFT που παρέχει την δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.

Voge 500AC 5

Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως το νέο μοντέλο βρίσκεται πολύ κοντά στη φάση παραγωγής. Σύντομα αναμένουμε νεότερα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.