11.09.2020
Η αναγεννημένη Bimota επανέρχεται στο προσκήνιο με μια από τις πιο προηγμένες τεχνολογικά μοτοσυκλέτες παραγωγής
Το πρωτότυπο Tesi H2 έκανε την εμφάνιση του τον περασμένο Νοέμβριο στην EICMA. Ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος έμεινε άφωνος στη θέα του project που ήταν ο πρώτος καρπός της συνεργασίας των Ιταλών με την Kawasaki η οποία εξαγόρασε το 49% της μάρκας.
Οι περισσότεροι πίστεψαν πως πρόκειται για ένα πρωτότυπο που δεν θα έμπαινε ποτέ στην παραγωγή. Η μοτοσυκλέτα ήταν βασισμένη στο υπερτροφοδοτούμενο Kawasaki Ninja H2. Πολύ γρήγορα όμως ανακοινώθηκε πως πρόκειται για μοντέλο που θα το δούμε στο δρόμο και πολύ σύντομα μάλιστα.
Από τις αρχές του 2020 έχουν διαρρεύσει δοκιμές εξέλιξης του Tesi H2, χωρίς να έχει αλλάξει καθόλου από την μοτοσυκλέτα της EICMA. Εκτός από τον πανίσχυρο, τετρακύλινδρο της Kawasaki το Tesi H2 θα χρησιμοποιούσε και το πρωτοποριακό σύστημα διεύθυνσης – ανάρτησης hub steering.
Δέκα σχεδόν μήνες μετά η έκδοση παραγωγής παρουσιάστηκε με όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή του να δίνονται στην δημοσιότητα. Η ισχύς του κινητήρα είναι 228 ίπποι στις 11.500 σ.α.λ. και με την χρήση ram air αυξάνεται στους 239 ίππους. Η ροπή ανέρχεται στα 14,4 kgm στις 11.000 σ.α.λ. Το βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς υγρά είναι 207 κιλά. Το μεταξόνιο 1.445 χλστ.
Η μοτοσυκλέτα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Bimota στο Rimini και θα παραχθεί σε 250 αντίτυπα. Θα είναι διαθέσιμη από την 1η Οκτωβρίου και μπορεί να παραγγελθεί διαδικτυακά. Όσοι θελήσουν να την αποκτήσουν θα πρέπει να δαπανήσουν 64.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.