Νεα Μοντελα

Έρχονται “μικρομεσαία” Aprilia

300 ή 400 κ.εκ,


09.09.2020

O Ιταλός διευθυντής της Aprilia στην Ινδία μας προϊδεάζει για το τι μας επιφυλάσει το μέλλον της μάρκας

Από τους 16χρονους που μόλις μπήκαν στον κόσμο της πίστας μέχρι τους πιο έμπειρους αναβάτες, η Aprilia φαίνεται πρόθυμη να επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα της - και ως εκ τούτου το κοινό να στραφεί σε νέα "μικρομεσαία" μοντέλα. Αυτό επιβεβαιώνεται από τη συνέντευξη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Piaggio Ινδίας Diego Graffi που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο περιοδικό ZigWheels. Χωρίς να προχωρά σε λεπτομέρειες, ο Graffi στην πραγματικότητα υπαινίχθηκε την κατασκευή ενός νέου RS 125, ή τουλάχιστον ενός νέου μοντέλου μικρομεσαίου κυβισμού. Συγκεκριμένα, έγινε λόγος για την εξέλιξη ενός νέου κινητήρα 300 ή 400 κεκ. που θα μπορούσε να εξοπλίσει στο μέλλον ένα RS 400. Θα μπορούσαμε να περιμένουμε την άφιξη ενός πρωτότυπου τους επόμενους μήνες για να δούμε τις αντιδράσεις του κοινού.

Τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή την στιγμή αναφέρουν ξεκάθαρα υπάρχουν πολλοί που θέλουν ένα supersport μοντέλο για τα πρώτα τους βήματα στην πίστα, που θα μπορούν να το αποκτήσουν εύκολα και να μπορούν να διαχειριστούν την ισχύ του. Και αυτό φαίνεται από τις πωλήσεις μοντέλων όπως το Kawasaki Ninja 400, το KTM RC 390 και το Yamaha R3, με τα δύο τελευταία να περιμένουμε να παρουσιαστούν ανανεωμένα το 2021. Θα μπει και η Aprilia σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι;

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ο πρώην πρόεδρος της Kove, Zhang Xue, επιστρέφει δυναμικά με το δικό του brand με οχτώ μοντέλα
Η Boss Hoss, η αμερικανική εταιρεία με τις V8 μοτοσυκλέτες-τέρατα, όχι μόνο υπάρχει, αλλά συνεχίζει να γράφει ιστορία!
Η Honda GB350S, με το ρετρό στιλ και τον αυθεντικό χαρακτήρα της, έγινε ο τέλειος καμβάς για πολλές δημιουργικές ιδέες. Οι 25 συμμετέχοντες του διαγωνισμού συνδύασαν ιστορικά μοντέλα μεταμορφώνοντας τα μονοκύλινδρα ρετρό σε μοναδικά έργα τέχνης
Oι ειδικές και περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις έχουν πάντοτε μια ξεχωριστή γοητεία. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η Yamaha Ténéré 700 Yamalube, μια μοτοσυκλέτα που δεν μπορείς να αγοράσεις — μπορείς μόνο να τη κερδίσεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.