01.09.2020
Η γερμανική εταιρεία θα κατασκευάσει ένα επαναστατικό ηλεκτρικό scooter
Ένα όχημα που θα συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός δίκυκλου με αυτά ενός αυτοκινήτου. Το είχε δοκιμάσει και στο παρελθόν με το C1 και απέτυχε παταγωδώς, αλλά αυτό που αποκαλύφθηκε σε σχέδια που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας δεν έχει καμία σχέση με εκείνο το περίεργο κατασκεύασμα.
Το ηλεκτρικό scooter θα βασίζεται στο C Evolution και θα είναι εξοπλισμένο με έναν κλωβό που θα προστατεύει τον αναβάτη του και θα είναι αφαιρούμενος. Με εύκολο τρόπο το παρμπρίζ, η οροφή, η πλάτη του καθίσματος και οι ζώνες ασφαλείας παραμένουν στο σπίτι και εσείς κινείστε καθημερινά με ένα τυπικό scooter. Όχημα δύο σε ένα με το οποίο μπορείτε να νοιώθετε ασφαλείς οδηγώντας το μέσα στην πόλη και ταυτόχρονα να μπορείτε να βολτάρετε και εκτός αυτής.
Ένα από τα μεγάλα προβλήματα του C1 ήταν το βάρος του. Ζύγιζε 185 κιλά, οπότε ο κινητήρας των 125 κ.εκ. που απέδιδε 15 ίππους ήταν δύσκολο να τα βγάλει πέρα. Έτσι η BMW θέλοντας να λύσει το πρόβλημα χρησιμοποίησε ανθρακονήματα και σκελετό από αλουμίνιο για την κατασκευή του κλωβού. Η κατασκευή είναι επίσης ελαφρώς εύκαμπτη ώστε να απορροφά τις δυνάμεις σε περίπτωση πρόσκρουσης. Όμως ο κλωβός δεν είναι το μόνο στοιχείο που θα προστατεύει τον αναβάτη. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της BMW δείχνει επίσης ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και πλευρικούς αερόσακους που προστατεύουν από τον ώμο μέχρι το γοφό. Η πλάτη του καθίσματος έχει μηχανισμό για να απορροφά τους κραδασμούς και να προστατεύει την σπονδυλική στήλη.
Για μεγαλύτερη σταθερότητα η BMW έχει εξελίξει ενεργό σύστημα αεροδυναμικής στο νέο της όχημα. Έχει προσαρμόσει τέσσερα αεροδυναμικά πτερύγια, δύο στο μπροστινό μέρος και άλλα τόσα στο ύψος των ώμων του αναβάτη, που αλλάζουν την γωνία τους λαμβάνοντας την πληροφορία από την IMU του οχήματος. Επιπλέον για να μην θολώνει το παρμπρίζ υπάρχει εισαγωγή που κατευθύνει καθαρό αέρα από κάτω προς τα πάνω.
Η BMW δείχνει να πιστεύει ακράδαντα στο νέο της project και αυτό αποδεικνύεται από τα 15 διπλώματα ευρεσιτεχνίας που έχει υποβάλει. Οι Γερμανοί διαθέτουν μεγάλη εμπειρία σε τέτοιου είδους οχήματα αφού ήδη κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αμάξωμα από ανθρακόνημα, όπως το i3.Οπότε είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει στην κατασκευή ενός νέου είδους οχήματος.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.