01.09.2020
Πρόκειται για ένα παπί που παράγεται στην Βραζιλία από το 1998. Μια παραλλαγή του super cub με 14 ιντσών τροχό πίσω και πολύ χώρο κάτω από την σέλα
Πρόσφατα παρουσιάστηκε ελαφρώς ανανεωμένο σε δύο εκδόσεις με κινητήρες 110 και 125 κ.εκ.
Δεν το λες μοντέρνο και πανίσχυρο, όπως το GTR 150, αλλά πρακτικό και οικονομικό. Γι αυτό είναι best seller σε χώρες της Νότιας Αμερικής. Αποτελεί ένα προσιτό και κατά κύριο λόγο αστικό μέσο μετακίνησης. Άρα και απολύτως επίκαιρο στην “περίεργη” εποχή που διανύουμε.
To Biz είναι κλασσικό “παπί” με χώρο για ένα κράνος κάτω από την σέλα που έχει επιτευχθεί λόγω τοποθέτησης τροχού 14 ιντσών πίσω. Μπροστά υπάρχει ένας 17άρης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι τετρατάχυτο και οι αλλαγές σχέσεων επιτυγχάνονται χωρίς συμπλέκτη. Το πάνελ οργάνων είναι ψηφιακό και το ρεζερβουάρ που βρίσκεται επίσης κάτω από την σέλα χωράει 5,1 λίτρα. Τα φρένα του 110 αποτελούνται από δύο ταμπούρα και του 125, που διαθέτουν συνδυασμένη λειτουργία, από δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Υπάρχει επίσης και υποδοχή φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών. Το βάρος του 110 ανέρχεται σε 97 κιλά και του 125 σε 100 κιλά.
Τι άλλο πρέπει να διαθέτει ένας “πίστος”, καθημερινός σύντροφος; Χαμηλή κατανάλωση από έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα με 110 ή 125 κ.εκ. Ο πρώτος αποδίδει 8,3 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 0,89 kgm στις 5.500 σ.α.λ. Η εκκίνησή του γίνεται με μίζα και η η τροφοδοσία του με ηλεκτρονική ελεγχόμενο ψεκασμό. Με ένα λίτρο καυσίμου το 110 διανύει 50 χιλιόμετρα και το 125, 40.
Κανένα από τα δύο μοντέλα δεν προορίζεται για την Ευρώπη, αν και με τα νέα δεδομένα στις μετακινήσεις δεν αποκλείεται στην Honda να το ξανασκεφτουν.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.