Η BMW παρουσίασε αλυσίδα που δεν χρειάζεται συντήρηση

M Endurance Chain


28.08.2020

Τέλος στην συντήρηση και στο τέντωμα της αλυσίδας βάζει η BMW που παρουσίασε την M Endurance Chain

Ως μοτοσυκλετιστές γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η συστηματική συντήρηση της αλυσίδας κίνησης. Λίπανση και τέντωμα για να την κρατάμε σε καλή κατάσταση και να αντέξει περισσότερο. Πολλοί είναι αυτοί που πονοκεφαλιάζουν με την συντήρησή της και αρκετοί δεν θέλουν να την βλέπουν λερωμένη.

H BMW βάζει τέλος σε όλα αυτά. Η αλυσίδα, όπως και πολλές από τις αλυσίδες x-ring της γερμανικής εταιρείας μέσα στα κυλινδράκια έχει λιπαντικό. Χάρη όμως στην επίστρωση της M Endurance Chain δεν χρειάζεται εξωτερική λίπανση, ούτε απαιτείται τέντωμα. Και όλα αυτά εξαιτίας της επίστρωσης με το υλικό tetrahedrally amorphous carbon (ta-c) που είναι γνωστό ως βιομηχανικό διαμάντι και δεν φθείρεται και προσφέρει μειωμένο συντελεστή τριβής. Είναι τόσο σκληρή και ανθεκτική που τοποθετείται ανάμεσα στο DLC (Diamond Like Carbon) και στο “καθαρό” διαμάντι.

Η ξηρή λίπανση και η μηδενική φθορά, τα κυλινδράκια της M Endurance Chain που είναι επικαλυμμένα με το ta-c δεν χρειάζονται συντήρηση. Οπότε αντίο σε λίπανση, καθάρισμα και τέντωμα.

Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε βήμα 525 για τις τετρακύλινδρες BMW S 1000 RR και S 1000 XR ενώ σε λίγο καιρό θα διατίθεται και σε άλλα μοντέλα. Θα διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός ή αξεσουάρ από το την γερμανική εταιρεία.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στον Ayrton Senna παρουσιάζοντας μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Monster, τιμώντας την καριέρα του Βραζιλιάνου πιλότου της F1 και την κληρονομιά που άφησε πίσω του
Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.