Νεα Μοντελα

Harley-Davidson 338: Η πρώτη φωτογραφία

Σχεδόν ίδιο με τα σκίτσα


28.08.2020

Διέρρευσε η φωτογραφία του νέου μικρού Harley που προορίζεται για την ασιατική αγορά

Τον Ιουνίου του 2019 η Harley-Davidson ανακοίνωνε την συνεργασία της με την κινεζική Qianjiang, ιδιοκτήτρια της Benelli. Στα σχέδια της αμερικάνικης εταιρείας ήταν η κατασκευή μικρών μοτοσυκλετών για τις ασιατικές αγορές. Ταυτόχρονα δόθηκαν στη δημοσιότητα τα σκίτσα της μοτοσυκλέτας που θα βασιζόταν στο Benelli 302S, αλλά με νέα εμφάνιση και ανασχεδιασμένο κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Η μία και μοναδική φωτογραφία που διέρρευσε από κινεζική σελίδα social media δείχνει την μοτοσυκλέτα της Harley-Davidson σε τελική μορφή, ενώ είναι σχεδόν ίδια με αυτήν των σκίτσων που παρουσιάστηκαν πριν από σχεδόν έναν χρόνο.

harley davidson 338r 2

Ο κυβισμός του δικύλινδρου, υγρόψυκτου κινητήρα έχει ανέλθει στα 338 κ.εκ. κατά 13% μεγαλύτερος από αυτόν του 300άρι της Benelli που έχει ισχύ 38 ίππων. Ωστόσο πρόσφατα δημοσιεύτηκαν έγγραφα που δείχνουν πως η Qianjiang θα χρησιμοποιήσει σε μελλοντικά μοντέλα έναν δικύλινδρο με 353 κ.εκ. και 36 ίππους. Η μείωση της ισχύος κατά τα 2 ίππους οφείλεται στην ανάγκη για εναρμόνιση του κινητήρα με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.

Πρόσφατα διέρρευσαν φωτογραφίες που δείχνουν τον κινητήρα των 353 κ.εκ. τοποθετημένο σε νέο street μοντέλο. Στα καπάκια του μοτέρ αναγραφόταν Harley-Davidson, οπότε δεν αποκλείεται αυτό που αναγράφεται στα πλαϊνά καπάκια της ουράς της μοτοσυκλέτας της φωτογραφίας, να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητας. Πάντως η απόδοση του κινητήρα θα διαφοροποιείται ελάχιστα είτε είναι 338 είτε 353 κ.εκ.

harley davidson 338r 3

Πιθανότατα το HD338 θα διατεθεί μόνο στις ασιατικές αγορές για να ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στην τεράστια αγορά. Στην Κίνα οι εμπορικοί συνεργάτες της Harley έχουν ήδη αρχίσει να προωθούν το μοντέλο που καθυστέρησε να μπει στην παραγωγή λόγω κορωνοϊού. Η παρουσίασή του θα γίνει μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν εισάγονται όλα τα ιαπωνικά μοντέλα στην Ευρώπη, ειδικά ορισμένοι κυβισμοί έχουν μικρή αντιπροσώπευση στη Γηραιά Ήπειρο. Για παράδειγμα, μοντέλα 250cc είναι πιο δημοφιλή στην Ιαπωνία παρά στην Ευρώπη
  Ανήκει στο Keeway Group και παρά το ιταλικό όνομά της είναι μια κινέζικη εταιρεία που σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες και τα scooter της στην Ευρώπη
Έτσι φαντάζονται οι Γερμανοί δημοσιογράφοι του motorradonline και ο Βρετανός σχεδιαστής Kar Lee τα μελλοντικά μοντέλα με τον εμβληματικό κινητήρα boxer
Σε περιορισμένη παραγωγή 100 χειροποίητων μονάδων, το KTM RC 8C του 2024 έχει απόδοση συγκρίσιμη με μοτοσυκλέτα Moto2 και είναι πραγματικά READY TO RACE

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.