25.08.2020
Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine, που κάτι ξέρει παραπάνω πάντα, η Honda ετοιμάζει δύο νέα μοντέλα σε κατηγορίες που κερδίζουν συνεχώς οπαδούς
Μπορεί να μην έχουμε πολλά μοντέλα το 2021, λόγω κορωνοϊού, όμως η big H έχει σχέδια για την πρώτη χρονιά θέσπισης των νέων προδιαγραφών ρύπων Euro5. Τουλάχιστον αυτά γράφονται από τους Ιάπωνες δημοσιογράφους στο Young Machine, ένα από τα εγκυρότερα μέσα παγκοσμίος με “άκρες” στα περισσότερα από τα εργοστάσια των big four (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha).
To 2021 η Honda θα ρίξει στην αρένα ένα sport touring. Το CBR1000R όπως πιθανολογείται πως θα ονομάζεται θα είναι ο απόγονος του CBR1000F του ’80 και του ’90. Η ιαπωνική εταιρεία έχει υποβάλει αρκετά διπλώματα ευρεσιτεχνίας που ίσως προορίζονται για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα οργάνα και ζελατινά, δυνατότητα ρύθμισης τιμονιού και σύστημα ψύξης της σέλας. Βλέπετε πως η Honda εστιάζει στην άνεση του αναβάτη και λιγότερο στις επιδόσεις των νέων μοντέλων της.
Ένα δεύτερο μοντέλο μπορεί να είναι το CB1000X. Ένα τετρακύλινδρο crossover που θα μοιάζει στο πρωτότυπο CB4X που είδαμε στην EICMA του Μιλάνου στα τέλη του 2019. Η συγκεκριμένη κατηγορία των street μοτοσυκλέτων με όρθια θέση οδήγησσης και προστασία από τον αέρα κερδίζει συνεχώς έδαφος. Δείτε τι γίνεται με τα Yamaha Tracer, το BMW S 1000 XR και το νέο F 900 XR, με το Ducati Multistrada ακόμη και το Triumph Tiger Sport και το Kawasaki Vesrsys 1000
Και τα δύο μοντέλα θα βασίζονται στο CB1000R. Το πρώτο και μεγαλύτερο μέλος της σειράς Neo Sport Cafe με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1000 κ.εκ. που προέρχεται από παλαιότερης γενιάς CBR1000RR Fireblade και θα εναρμονιστεί με τις πιο αυστηρές Euro5 προδιαγραφές.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.