Πριν από λίγα χρόνια η Κίνα ήταν ένας “μικρός παίκτης” στην βιομηχανία της μοτοσυκλέτας αν και παρήγαγε τεράστιους αριθμούς δίκυκλων που δεν μπορούσαν να συγκριθούν με τα ιαπωνικά, τα ευρωπαϊκά και τα αμερικάνικα μοντέλα
Τα τελευταία χρόνια αυτό αρχίζει να αλλάζει και η Κίνα γίνεταιι επιτέλους να αξιοποιεί τις δυνατότητές της ως υπερδύναμη το χώρο της μοτοσυκλέτας.
Το 2019 πουλήθηκαν στην Κίνα 16,4 εκατομμύρια, το ένα τέταρτο των παγκόσμιων πωλήσεων. Σε σχέση όμως με τις πωλήσεις του 2013 είναι λίγες. Πριν από 7 χρόνια 23 εκατομμύρια δίκυκλα κυκλοφόρησαν στην αχανή ασιατική χώρα και όλα έδειχναν πως οι πωλήσεις θα αυξάνονταν συνεχώς. Όλοι όμως υπολόγιζαν χωρίς τον “ξενοδόχο”. Η τοπική κυβέρνηση απαγόρευσε την κυκλοφορία δικύκλων στο κέντρο των μεγάλων πόλεων και η ζήτηση έπεσε κατακόρυφα. Έτσι η Ινδία προσπέρασε την Κίνα στις παγκόσμιες πωλήσεις.
Τα στοιχεία που προέρχονται από τις κινέζικες εταιρείες δείχνουν πως η πλειονότητα των δικύκλων που κατασκευάζονται παραμένουν στην χώρα. Οι κορυφαίες εταιρείες, που όλο και περισσότερο ακούγονται στην Ευρώπη πουλάνε πάνω από ένα εκατομμύριο δίκυκλα.
1: Haojue: 1.956.800
2: Loncin: 1.138.000
3: Zongshen: 1.035.700
4: Yinxiang: 962,400
5: Lifan: 957.700
6: Wuyang-Honda: 894.200
7: Sundiro Honda: 821.400
8: Luyuan: 754.500
9: Northern Enterpises: 724.400
10: Guangzhou Dayan: 589.100
Όπως βλέπουμε όμως και στον πίνακα που ακολουθεί και τα νούμερα των εξαγωγών ζαλίζουν.
1: Loncin: 873.300
2: Haojue: 618.480
3: Yinxiang: 478.00
4: Sundiro Honda: 419.900
5: Zongshen: 396.800
6: Guangzhou Dayan: 329.900
7: Lifan: 321.100
8: Guangzhou Haojin: 276.300
9: Wuyang-Honda: 267.200
10: Bashan: 253.500
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.