Πόσο μεγάλη είναι η κινέζικη βιομηχανία μοτοσυκλέτας;

Τεράστια!


31.07.2020

Πριν από λίγα χρόνια η Κίνα ήταν ένας “μικρός παίκτης” στην βιομηχανία της μοτοσυκλέτας αν και παρήγαγε τεράστιους αριθμούς δίκυκλων που δεν μπορούσαν να συγκριθούν με τα ιαπωνικά, τα ευρωπαϊκά και τα αμερικάνικα μοντέλα

Τα τελευταία χρόνια αυτό αρχίζει να αλλάζει και η Κίνα γίνεταιι επιτέλους να αξιοποιεί τις δυνατότητές της ως υπερδύναμη το χώρο της μοτοσυκλέτας.

Το 2019 πουλήθηκαν στην Κίνα 16,4 εκατομμύρια, το ένα τέταρτο των παγκόσμιων πωλήσεων. Σε σχέση όμως με τις πωλήσεις του 2013 είναι λίγες. Πριν από 7 χρόνια 23 εκατομμύρια δίκυκλα κυκλοφόρησαν στην αχανή ασιατική χώρα και όλα έδειχναν πως οι πωλήσεις θα αυξάνονταν συνεχώς. Όλοι όμως υπολόγιζαν χωρίς τον “ξενοδόχο”. Η τοπική κυβέρνηση απαγόρευσε την κυκλοφορία δικύκλων στο κέντρο των μεγάλων πόλεων και η ζήτηση έπεσε κατακόρυφα. Έτσι η Ινδία προσπέρασε την Κίνα στις παγκόσμιες πωλήσεις.

Τα στοιχεία που προέρχονται από τις κινέζικες εταιρείες δείχνουν πως η πλειονότητα των δικύκλων που κατασκευάζονται παραμένουν στην χώρα. Οι κορυφαίες εταιρείες, που όλο και περισσότερο ακούγονται στην Ευρώπη πουλάνε πάνω από ένα εκατομμύριο δίκυκλα.

Οι 10 κορυφαίες μάρκες με τις καλύτερες πωλήσεις στην Κίνα (2019)

1: Haojue: 1.956.800
2: Loncin: 1.138.000
3: Zongshen: 1.035.700
4: Yinxiang: 962,400
5: Lifan: 957.700
6: Wuyang-Honda: 894.200
7: Sundiro Honda: 821.400
8: Luyuan: 754.500
9: Northern Enterpises: 724.400
10: Guangzhou Dayan: 589.100

Όπως βλέπουμε όμως και στον πίνακα που ακολουθεί και τα νούμερα των εξαγωγών ζαλίζουν.

Οι 10 κορυφαίοι εξαγωγείς μοτοσικλετών από την Κίνα (2019)

1: Loncin: 873.300
2: Haojue: 618.480
3: Yinxiang: 478.00
4: Sundiro Honda: 419.900
5: Zongshen: 396.800
6: Guangzhou Dayan: 329.900
7: Lifan: 321.100
8: Guangzhou Haojin: 276.300
9: Wuyang-Honda: 267.200
10: Bashan: 253.500


Τα λόγια περιττεύουν. Θέλεις να αποκτήσεις μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα MotoGP. Η KTM πουλάει RC16 του 2019 με 288.000€ 
Πριν από λίγα χρόνια η Κίνα ήταν ένας “μικρός παίκτης” στην βιομηχανία της μοτοσυκλέτας αν και παρήγαγε τεράστιους αριθμούς δίκυκλων που δεν μπορούσαν να συγκριθούν με τα ιαπωνικά, τα ευρωπαϊκά και τα αμερικάνικα μοντέλα
Το Imperiale 400 είναι ένα commuter με ρετρό σχεδιασμό που απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να μετακινούνται με στυλ, εντός και εκτός πόλης
Τον περασμένο Ιούνιο είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες του νέου μοντέλου της κινέζικης εταιρείας, που επιβεβαιώνει την ύπαρξη του με τις πρώτες επίσημες

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.