29.07.2020
Η Kramer Motorcycles παρουσίασε μια ακόμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα με έναν Ready to Race κινητήρα
Μετά την μονοκύλινδρη HKR Evo2 που βασίζονταν στον κινητήρα 690 της ΚΤΜ, η γερμανική βιοτεχνία χειροποίητων αγωνιστικών μοτοσυκλετών παρουσίασε την GP2 R,με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του 790 Duke, που αποδίδει 105 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 8,76 kgm ροπής στην εργοστασιακή του μορφή. Μετά τις περιποιήσεις της Kramer, o κυβισμός του έφτασε τα 890 κ.εκ., πριν παρουσιαστεί από την KTM ο κινητήρας στο νέο Duke 890 R, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 30 ίππους και η ροπή τα 10,2 kgm.
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του KTM 790 Duke
Το πλαίσιο είναι ένα custom ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο ψαλίδι και αυτό κατασκευή της Kramer. To φέρινγκ και όλα τα πλαστικά μέρη είναι ίδια με αυτά του μονοκύλινδρου μοντέλου. Όπως και στο Evo, η Kramer χρησιμοποίησε το υποπλαίσιο ως ρεζερβουάρ, για να μειώσει το βάρος και να έχει μεγαλύτερο χώρο για το φιλτροκούτι.
Οι ζάντες είναι σφυρήλατες αλουμινίου της Dymag «ντυμένα» με ελαστικά Pirelli. Τα φρένα είναι της Brembo (Μ50) και η εξάτμιση RP Race Performance. Οι αναρτήσεις της WP και το πακέτο ηλεκτρονικών που περιλάμβανει launch και traction control έχουν εξελιχθεί ειδικά για την GP2 R. Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και πακέτο ηλεκτρονικών
Το GP2 R είναι διαθέσιμο και μπορείτε να δείτε περισσότερα για αυτό στην ιστοσελίδα της Kramer. Θα ήταν ωραίο να βλέπαμε ένα supersport από την KTM, που θα μπορεί να σταθεί δίπλα στο Ducati Panigela V2, στο MV Agusta F3 800 και στο Aprilia RS660. Προς το παρόν ας μείνουμε με την αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Kramer.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.