23.07.2020
Η Honda συνεχίζει την εξέλιξη του μικρού της δικύλινδρου supersport, επενδύοντας στη νέα γενιά μοτοσυκλετιστών
Χωρίς να έχει μεγάλες στυλιστικές διαφορές το Honda CBR 250RR του 2020 φέρει αρκετές "λεπτομέρειες" που το καθιστούν ακόμα πιο ελκυστικό για όσους αναζητούν ένα μικρό supeρsport με ικανότητες να κινείται καθημερινά εντός και εκτός πόλης, αλλά και να βοηθήσει τους νέους αναβάτες να κατανοήσουν καλύτερα τον συναρπαστικό κόσμο των σπορ μοτοσυκλετών.
Με νέα γραφικά και χρωματικούς συνδυασμούς, ισχυρότερο κινητήρα και προηγμένη τεχνολογία εισέρχεται δυναμικά μόνο στις αγορές της Ασίας, προς το παρόν.
H ισχύς του τετράχρονου, υγρόψυκτου, οχταβάλβδου κινητήρα των 249 κ.εκ. είναι 41 ίπποι στις 13.000 σ.α.λ. με ροπή 2,5 kgm στις 11.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και «πακέτο» ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει τρία mode οδήγησης, Comfort, Sport και Sport +. Επιπλέον διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη και quickshifter!
Το ατσάλινο πλαίσιο συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και διαθέτει χρυσό φινίρισμα, ασορτί με τις ζάντες. Το αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο σε πέντε θέσεις. Τα φρένα διαθέτουν ABS. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED και ο πίνακας οργάνων που διαθέτει και lap timer είναι LCD.
Το βάρος του CBR250RR είναι 168 kg για την έκδοση ABS. Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει στην ιαπωνική αγορά τον προσεχές Φθινόπωρο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.