20.07.2020
Η συνεργασία της βρετανικής μάρκας με την ινδική Bajaj μπορεί να φέρει νέο ενδιαφέρον στις μικρές και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες
Η Triumph δεν συνεργάστηκε τυχαία με τον δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστή της Ινδίας. Θέλει διακαώς να παρουσιάσει μικρού και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες για να προσελκύσει νέους σε ηλικία αναβάτες. Οπότε δεν αποκλείεται να δούμε σύντομα Tiger 300 και Tiger 500.
Οι μικρομεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Τα περισσότερα διαγράφουν λαμπρή εμπορική πορεία. Μοτοσυκλέτες σαν το Honda CB500X, το KTM 390 Adventure, το TRK502 της Benelli και το Kawasaki Versys-X 300 προτιμώνται από όλο και περισσότερους. Εν τω μεταξύ έχουμε και τους Κινέζουν κατασκευαστές που βλέποντας τις τάσεις που επικρατούν στην αγορά παρουσιάζουν συνεχώς νέα μοντέλα όπως τα Voge 500DS και 300DS. Πρόσφατε είδαμε να βρίσκονται στο τελικό στάδιο δοκιμών και οι νέες μοτοσυκλέτες της BMW με 300 κ.εκ. (G 310 GS και G 310 R), που κατασκευάζονται επίσης στην Ινδία.
Τα μοντέλα που θα κατασκευαστούν από την Bajaj με τις οδηγίες και την επίβλεψη των ανθρώπων της Triumph θα βοηθήσουν την βρετανική φίρμα να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς και από την τεράστια ινδική αγορά.
Τα On Off μοντέλα, κατά την γνώμη μας, πρέπει να είναι ο πρώτος καρπός συνεργασίας των δύο εταιρειών, ώστε η Triumph να εισέλθει δυναμικά στις κατηγορίες που μονοπωλούν το αγοραστικό ενδιαφέρον. Δεν θα είναι όμως τα μοναδικά. Σίγουρα θα δούμε μικρού και μεσαίου κυβισμού roadster και modern classics.
Περισσότερα θα έχουμε να γράψουμε μετά το καλοκαίρι και όσο πλησιάζουμε στο Οκτώβριο και τον Νοέμβριο που παραδοσιακά παρουσιάζονται από όλους τους κατασκευαστές τα περισσότερα μοντέλα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.