17.07.2020
To μοντέλο πληροί τις ινδικές προδιαγραφές ρύπων BS6 που είναι ισοδύναμες με τις Euro5. Μια επιπλέον ένδειξη ότι μπορούμε να το δούμε και στην Ευρώπη
Ο ινδικός γίγαντας Hero MotoCorp παρουσίασε επίσημα XPulse 200. Μια μοτοσυκλέτα «παντός εδάφους» λίγων κυβικών, ιδανικό για τους κακοτράχαλους ινδικούς δρόμους, που μπορεί να αποδεχθεί αποτελεσματικό και στις χώρες της Ευρώπης.
Για πάνω από δύο χρόνια η μοτοσυκλέτα αναμενόταν να μπει στην παραγωγήγ. Το 2017 το XPulse έκανε το ντεμπούτο τους στην EICMA. Το Hero XPulse 200 είναι μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για νέους μοτοσυκλετιστές που αναζητούν ένα όχημα ικανό να κινείται εύκολα τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, εξοπλισμένο με έναν μικρό και κινητήρα στον οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί κλασσικές και αξιόπιστες τεχνικές λύσεις.
Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος 200 κ.εκ., με μέγιστη ισχύ περίπου 17,1 ίππων και ροπή 16,4 Nm. Ένα χαλύβδινο περιμετρικό πλαίσιο, πιρούνι με μεγάλη διαδρομή (190 χλστ.) και αμορτισέρ με διαδρομή 170 χλστ. ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση
Η απόσταση από το έδαφος, παρόλο που ο λαιμός της εξάτμισης περνάει τώρα κάτω από τον κινητήρα και όχι δίπλα του όπως στο πρωτότυπο, παρέμεινε αμετάβλητο στα 22 εκ., απόσταση που επιτρέπει να κινηθείτε εύκολα εκτός δρόμου. Το τελικό της εξάτμισης καταλήγει ψηλά.
Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών και η ζάντες είναι με ακτίνες. Τα φρένα διαθέτουν ABS. Το πάνελ οργάνων είναι ψηφιακό, συνδέεται μέσω Bluetooth με smartphone και διαθέτει σύστημα πλοήγησης. Ο προβολέας είναι LED και από πάνω βρίσκεται ανεμοθώρακας. Στον στάνταρ εξοπλισμό του διαθέτει σχάρα και προστατευτικές χούφτες. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 157 κιλά.
Για να μάθουμε περισσότερα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το Φθινόπωρο, όταν η Hero μας αποκαλύψει τα σχέδιά της για το 2021.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.