Honda CRF450R 2021: Πλήρης ανανέωση (Video)
Με την πολύτιμη βοήθεια του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Tim Gajser
15.07.2020
Η Honda τα αλλάζει σχεδόν όλα κάνοντας εκταταμέντες αλλαγές στη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, το πλαίσιο και το ψαλίδι με στόχο την βελτίωσή της στις στροφές
Το νέο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι κατά 700 γραμμάρια ελαφρύτερο αλλά και στενότερο. Ομοίως και το αλουμινένιο ψαλίδια υπεβλήθη σε δίαιτα με το βάρος του να μειώνεται κατά 320 γραμμάρια. Και τα δύο, σύμφωνα με την Honda είναι πιο άκαμπτα, με αποτέλεσμα τον ευκολότερο έλεγχος στις στροφές. Ένα ακόμη γεγονός που συντελεί στη μείωση του βάρους της μοπτοσυκλέτας κατά 2 κιλά είναι και η τοποθέτηση ενός τελικού εξάτμισης, αντί για δύο.
Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας παρουσιάζεται αλλαγμένη. Η γωνία κάστερ είναι 27,1 μοίρες από 27,4 στο απερχόμενο μοντέλο, ενώ και το ίχνος από 116 χλστ είναι πλέον 114. Το μεταξόνιο είναι μικρότερο κατά 1 χλστ (1.481 αντί 1.482 χλστ) και η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε στα 336 χλστ, από 328.
Το ανεστραμμένο πιρούνι 49 χλστ της Showa έχει μεγαλύτερη διαδρομή κατά 5 χλστ. και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας είναι κατά 200 γραμμάρια ελαφρύτερο, από αυτό του CRF450R 2019.
Φρεασκάρισμα έγινε και στον κινητήρα, με την κεφαλή του είναι κατασκευασμένη από μαγνήσιο. Οι νέες ευθμίσεις αύξησαν την ιπποδύναμη κατά 0,8 hp μετά τις 5.000 σ.α.λ.. Το φιλτροκούτι είναι μεγαλύτερο και έχει τοποθετηθεί νέο σώμα ψεκασμού 46 χλστ.
Νέος είναι ο αποσυμπιεστής, ο συμπλέκτης είναι ανασχεδιασμένος και η αντλία βενζίνης μικρότερη.
Αλλαγές έχουμε και στην εμφάνιση του μοντέλου, με τα νέας σχεδίασης κατακκόκινα πλαστικά να είναι μεν λεπτότερα και ελαφρύτερα αλλά ανθεκτικότερα και πιο εύκολο να αφαιρεθούν.
Η σέλα είναι μικρότερη και το ρεζρβουάς των 6,3 λίτρων έχει νέο σχέδιο και είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Dunlop MX33.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.