MV Agusta Brutale 1000 RR: Φτάνει στους κατόχους του
Στην κατηγορία Streetfighter γίνεται χαμός
02.07.2020
Μετά από καθυστερήσεις στην παραγωγή του super naked της ιταλικής εταιρείας εξαιτίας του κορωνοϊού, οι πρώτες Brutale 1000 RR είναι έτοιμες να παραδοθούν στους κατόχους τους
Το Brutale RR είναι εφοδιασμένο με τον ανασχεδιασμένο 4-κύλινδρο κινητήρα της ιταλικής εταιρείας με μπιέλες τιτανίου, νέο σύστημα εισαγωγής και πλήρως ενημερωμένα ηλεκτρονικά που μπορούν να προσαρμοστούν κατά βούληση μέσω της εφαρμογής MV Ride. Η ισχύς είναι 208 hp και η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 300 km / h
Η βασική έκδοση της Brutale RR που συνδυάζει την περιορισμένης παραγωγής Serie Oro που παρουσιάστηκε πέρυσι. Ο κινητήρας της RR αποτελεί την τελευταία εξέλιξη του τετρακύλινδρου της MV. Διαθέτει μπιέλες τιτανίου, νέους οδηγούς βαλβίδων και εκκεντροφόρους. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αναθεωρηθεί και είναι εξοπλισμένο με γρανάζια που μειώνουν τον θόρυβο και την τριβή. Με όλα τα παραπάνω έχουμε φτάσει σε νούμερα ρεκόρ για την κατηγορία. 208 ίπποι στις 13.450 σ.α.λ., 11,9 kgm ροπής, μέγιστη ταχύτητα άνω των 300 km / h . Για να διατηρηθεί το Brutale κολλημένο στην άσφαλτο, υπάρχουν αεροδυναμικά πτερύγια στις πλευρές του ψυγείου. Το φιλτροκούτι και ολόκληρο το σύστημα εισαγωγής έχουν επίσης επανασχεδιαστεί. Το σύστημα εξάτμισης της Arrow είναι σε 4-1-4.
Υπάρχει νέα μονάδα ελέγχου EM2.0, τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Sport, Race, Rain, Custom) και αδρανειακή πλατφόρμα IMU που διαχειρίζεται έλεγχο πρόσφυσης (ρυθμιζόμενο σε 8 επίπεδα με δυνατότητα απενεργόποιησεις). Διατίθεται επίσης το front lift control που παρεμβαίνει τόσο στις στροφές του κινητήρα όσο και στη ροπή.
Ο προβολέας LED χρησιμοποιεί επίσης τα δεδομένα IMU για τη διαχείριση της δέσμης φωτός που αλλάζει κατεύθυνση και γωνία ανάλογα με τη θέση της μοτοσυκλέτας. Το πιρούνι Öhlins Nix EC με επεξεργασία TIN και το αμορτισέρ Ohlins EC TTX διαθέτουν ηλεκτρονικές ρυθμίσεις. Το σύστημα πέδησης είναι το ίδιο με του Serie Oro με ακτινική μπροστινή δαγκάνα Brembo Stylema και πλευστούς δίσκους διαμέτρου 320 mm, ενώ ο οπίσθιος δίσκος 220 mm συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων. Η μονάδα ABS είναι της Bosch 9 Plus ABS με λειτουργία Race Mode.
H οθόνη TFT 5 ιντσών επιτρέπει στον αναβάτη να διαχειριστεί τις πολλαπλές δυνατότητες προσαρμογής των ηλεκτρονικών συστημάτων του Brutale 1000 RR. Τα όργανα είναι σε θέση να συνδεθούν με το smartphone για να διαχειριστούν εισερχόμενες κλήσεις, μηνύματα και μουσική. Επιτρέπει να επωφεληθείτε από τα πολλά χαρακτηριστικά της εφαρμογής MV Ride, η οποία σας επιτρέπει, για παράδειγμα, να προσαρμόσετε τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας απευθείας από το smartphone σας, καθώς και τη δημιουργία και αποθήκευση δικών σας διαδρομών και στη συνέχεια να τα μοιραστείτε με φίλους. Επιπλέον, μέσω του MV Ride App, είναι δυνατή η προβολή των ενδείξεων του συστήματος πλοήγησης στην οθόνη.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς υγρά είναι 186 κιλά και η τιμή του ανέρχεται στις 33.350€
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.