Νεα Μοντελα

ΚΤΜ: Μοτοσυκλέτες 500 κ.εκ. θα παρουσιαστούν το 2022

Νέος δικύλινδρος κινητήρας


19.06.2020

Ο CEO της KTM Stefan Pierer ανακοίνωσε ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το νέο δικύλινδρο κινητήρα των 500 κ.εκ. και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία στην εξέλιξη του

Το νέο project έχει ξεκινήσει από το 2018 και ο στόχος της KTM είναι να κατασκευάσει μοτοσυκλέτες που θα διεκδικήσουν μερίδιο αγοράς κυρίως από τις ιαπωνικές. Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γαλλικό μέσο ο Pierer είπε πως η εξέλιξη γίνεται στο R&D της Bajaj στο Pune της Ινδίας με την βοήθεια μηχανικών της KTM. Ο κινητήρας θα δανείζεται στοιχεία από τους υπάρχοντες των 790 και 890 κ.εκ. και δεν θα ξεπερνά τα 500 κ.εκ. Κατά την προσφιλή τακτική σχεδόν όλων των εταιρειών η νέα πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα της KTM και της Husqvarna.

Ο Pierer αναφέρθηκε στις αλλαγές που επέφερε η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης λόγω της πανδημίας. Δήλωσε πως οι εξελίξεις θα επισπεύσουν το project και αυτό συμβαίνει επειδή η ζήτηση για μικρές και μεσαίες μοτοσυκλέτες έχει αυξηθεί σε σχέση με το παρελθόν λόγω των οικονομικών επιπτώσεων. Ωστόσο το πρώτο μοντέλο δεν αναμένεται νωρίτερα από το 2022, αλλά ίσως δούμε ένα πρωτότυπο στα τέλη του 2021. Οπότε μοτοσυκλέτα στο δρόμο από το 2023.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.