Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα

Έτοιμη η κυβέρνηση να εφαρμόσει ένα μέτρο που συζητείται χρόνια


09.06.2020

Στόχος της κυβέρνησης είναι η αποσυμφόρηση των μέσων μαζικής μεταφοράς, για την αποφυγή εξάπλωσης του Covid-19

Ο κορονοϊός δεν εξαφανίστηκε με το τέλος της καραντίνας και την αποκλιμάκωση των μέτρων για την εξάπλωσή του. Βρίσκεται ανάμεσά μας και αποτελεί απειλεί για την δημόσια υγεία. Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις και τα νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα, η κυβέρνηση σκέφτεται την εφαρμογή της πληρωμής τελών κυκλοφορίας, αναλογικά με την χρήση του οχήματος. Ο στόχος είναι να μην δημιουργείται συνωστισμός στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Στο 2WO έχουμε γράψει πολλές φορές πως για να μην χρησιμοποιούνται ευρέως τα ΜΜΜ θα πρέπει να δοθούν κίνητρα στην αγορά δίκυκλου, αλλά και η τιμή της βενζίνης να παραμείνει στα επίπεδα καραντίνας, ώστε να μπορεί κάποιος να κινηθεί πιο άνετα με το Ι.Χ.. Προς το παρόν τίποτα από αυτά τα δύο δεν έχει γίνει. Η μόνη εξαγγελία αφορά την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Ένα μέτρο σωστό, αλλά δεν αφορά τόσο πολύ την παρούσα κατάσταση.

Τώρα λοιπόν η κυβέρνηση φέρεται έτοιμη να υλοποιήση την πληρωμή τελών κυκλοφορίας με το μήνα. Η διαφορά με την άρση ακινησία που ίσχυε μέχρι πέρσι είναι πως οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και δικύκλων θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας για όσους μήνες χρησιμοποιούν το όχημά τους.

Αυτό σημαίνει πως θα βγουν και πάλι στους δρόμους μεγάλα σε κυβισμό αυτοκίνητα που είχαν μείνει ακινητοποιημένα επειδή οι ιδιοκτήτες τους δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Οπότε ετοιμαστείτε για ακόμη μεγαλύτερα μποτιλιαρίσματα στους δρόμους των μεγάλων πόλεων της χώρας.

Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα, να σημειώσουμε πως το πρόστιμο σε περίπτωση που δεν κατατεθούν οι πινακίδες στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται μετά την άρση της ακινησίας, θα είναι ίσο με τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας του οχήματος.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Moto Morini διευρύνει τη γκάμα της σε διάφορες κατηγορίες και μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο adventure sport μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιάσει στην EICMA
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Η Royal Enfield φαίνεται αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της, προσφέροντας λύσεις για κάθε είδος αναβάτη, από τους λάτρεις του ράλι και της περιπέτειας μέχρι εκείνους που επιθυμούν την πρώτη τους ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η MV Agusta F3 Competizione είναι η τελευταία έκδοση περιορισμένης της ιταλικής μάρκας που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία Supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.