Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα

Έτοιμη η κυβέρνηση να εφαρμόσει ένα μέτρο που συζητείται χρόνια


09.06.2020

Στόχος της κυβέρνησης είναι η αποσυμφόρηση των μέσων μαζικής μεταφοράς, για την αποφυγή εξάπλωσης του Covid-19

Ο κορονοϊός δεν εξαφανίστηκε με το τέλος της καραντίνας και την αποκλιμάκωση των μέτρων για την εξάπλωσή του. Βρίσκεται ανάμεσά μας και αποτελεί απειλεί για την δημόσια υγεία. Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις και τα νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα, η κυβέρνηση σκέφτεται την εφαρμογή της πληρωμής τελών κυκλοφορίας, αναλογικά με την χρήση του οχήματος. Ο στόχος είναι να μην δημιουργείται συνωστισμός στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Στο 2WO έχουμε γράψει πολλές φορές πως για να μην χρησιμοποιούνται ευρέως τα ΜΜΜ θα πρέπει να δοθούν κίνητρα στην αγορά δίκυκλου, αλλά και η τιμή της βενζίνης να παραμείνει στα επίπεδα καραντίνας, ώστε να μπορεί κάποιος να κινηθεί πιο άνετα με το Ι.Χ.. Προς το παρόν τίποτα από αυτά τα δύο δεν έχει γίνει. Η μόνη εξαγγελία αφορά την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Ένα μέτρο σωστό, αλλά δεν αφορά τόσο πολύ την παρούσα κατάσταση.

Τώρα λοιπόν η κυβέρνηση φέρεται έτοιμη να υλοποιήση την πληρωμή τελών κυκλοφορίας με το μήνα. Η διαφορά με την άρση ακινησία που ίσχυε μέχρι πέρσι είναι πως οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και δικύκλων θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας για όσους μήνες χρησιμοποιούν το όχημά τους.

Αυτό σημαίνει πως θα βγουν και πάλι στους δρόμους μεγάλα σε κυβισμό αυτοκίνητα που είχαν μείνει ακινητοποιημένα επειδή οι ιδιοκτήτες τους δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Οπότε ετοιμαστείτε για ακόμη μεγαλύτερα μποτιλιαρίσματα στους δρόμους των μεγάλων πόλεων της χώρας.

Και επειδή ζούμε στην Ελλάδα, να σημειώσουμε πως το πρόστιμο σε περίπτωση που δεν κατατεθούν οι πινακίδες στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται μετά την άρση της ακινησίας, θα είναι ίσο με τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας του οχήματος.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.