28.05.2020
Νέα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της Piaggio δείχνουν ότι εξελίσσει ένα τρίροδο με δύο τροχούς πίσω
Πριν από 15 χρόνια είδαμε το πρώτο τρίροδο, με δύο τροχούς μπροστά από την Piaggio. Το MP3 επηρέασε πολλούς κατασκευαστές και οδήγησε πολλούς να σκεφτούν την αγορά ενός οχήματος που προσέφερε ευελιξία και ευκολία στην καθημερινή μετακίνηση και μεγαλύτερη ασφάλεια από δίκυκλο.
Τώρα η Piaggio δείχνει πως ετοιμάζεται για το “ανάποδο”. Να βάλει δύο τροχούς στον πίσω άξονα. Η ιδέα δεν είναι πρωτότυπη, αφού η Ηοnda παρουσίασε τη δεκαετία ένα μικρό scooter μεταφοράς για την αγορά της Ιαπωνίας. To Gyro X βασιζόταν στο BSA Ariel 3 του 1969 και έφτασε και στην χώρα μας. Μερικά κυκλοφορούν ακόμη, διευκολύνοντας κυρίως επαγγελματίες στη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων.
Κάτω από τον τετράγωνο χώρο εναπόθεσης αποσκευών, βρισκόταν κρυμμένα ο κινητήρας και η εξάτμιση που συνδεόταν με το υπόλοιπο scooter με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να πάρει κλίση το μπροστινό μέρος.
Τα scooter της Qooder (πρώην Quadro) χρησιμοποιεί ένα σύστημα κλίσης των πίσω τροχών, με ανεξάρτητη ανάρτηση και ένα ψαλίδι και ιμάντα κίνησης για κάθε τροχό. Η Piaggio όπως δείχνουν τα σχέδια εξελίσσει ένα διαφορετικό σύστημα μετάδοσης που βρίσκεται ενσωματωμένο στον πίσω άξονα και επιτρέπει στους τροχούς να παίρνουν κλίση, ενώ παραμένει σε οριζόντια θέση ως προς το έδαφος.
Φαίνεται πως είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο εξέλιξης και δεν αποκλείεται να έχει έτοιμο πρωτότυπο. Αυτό που κεντρίζει ενδιαφέρον είναι το μέγεθος του πίσω τροχού, που είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν ενός scooter. Θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τι έχουν στο μυαλό τους οι ιθύνοντες της Piaggio.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.