Νεα Μοντελα

Bajaj Pulsar RS 400: Νέο μοντέλο με κινητήρα KTM

Sport commuter


26.05.2020

H ινδική εταιρεία θα παρουσίασει μια σπορ μοτοσυκλέτα με τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 373 κ.εκ. που χρησιμοποιείται ήδη στο Dominar 400

Δανείζεται την εμφάνιση του Pulsar RS 200 (διαβάστε εδώ την δοκιμή του) και είναι ένα commuter με σπορ περιβολή, που σε αντίθεση με τον “γυμνό αδελφό” του προσφέρει αυξημένη προστασία από αέρα και πιο σπορτιφ θέση οδήγησης. Για να μην ξεφύγει το κόστος και να παραμείνει η μοτοσυκλέτα της Bajaj value for money, όπως όλα τα μοντέλα της εταιρείας, ο εξοπλισμός της αποτελείται από “δοκιμασμένες” λύσεις που εστιάζουν στην ουσία και όχι στον εντυπωσιασμό.

Το πιρούνι θα είναι συμβατικό χωρίς ρυθμίσεις και το δισκόφρενο μπροστά μονό, χωρίς δαγκάνα ακτινικής στήριξης. Τα φωτιστικά σώματα LED και ο πίνακας οργάνων ψηφιακός. Θεωρείται σίγουρο πως θα έχει δικάναλο ABS και το αμορτισέρ θα ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση.

Bajaj Pulsar RS200 2

Ο κινητήρας θα προέρχεται από το Dominar (διαβάστε εδώ την δοκιμή του) που σημαίνει πως ουσιαστικά θα είναι ίδιο με αυτός του 390 Duke (διαβάστε εδώ την δοκιμή του) και θα αποδίδει περίπου 40 ίππους.

Θα το δούμε και στην Ελλάδα; Πολύ πιθανό, μιας και η δραστήρια ελληνική αντιπροσωπεία φέρνει ήδη τέσσερα από τα μοντέλα της εταιρείας που πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Τρία από αυτά βρίσκονται σε προσφορά αυτό το χρονικό διάστημα (Μάιος 2020) και αποτελούν μια πρώτης τάξεως λύση για τις καθημερινές μετακινήσεις σας. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η LiveWire, η καινοτόμα θυγατρική της Harley-Davidson που ειδικεύεται στα ηλεκτρικά δίκυκλα, ετοιμάζει ένα σημαντικό άλμα προς το μέλλον της αστικής κινητικότητας
H Ducati παρουσιάζει την Desmo450 MX, την πρώτη motocross μοτοσικλέτα στην ιστορία της
Ο πρώην πρόεδρος της Kove, Zhang Xue, επιστρέφει δυναμικά με το δικό του brand με οχτώ μοντέλα
Η Boss Hoss, η αμερικανική εταιρεία με τις V8 μοτοσυκλέτες-τέρατα, όχι μόνο υπάρχει, αλλά συνεχίζει να γράφει ιστορία!

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.