Νεα Μοντελα

MVAgusta: Η παραγωγή της Superveloce ξεκίνησε

Οι πρώτες πέντε Serie Orο είναι έτοιμες


05.05.2020

Στο εργοστάσιο της ιταλικής εταιρείας κατασκευάστηκαν οι πρώτες πέντε μονάδες της περιορισμένης παραγωγής έκδοσης Serie Oro


H δεύτερη φάση της επιστροφής στην κανονικότητα στην Ιταλία, σήμανε και την έναρξη της παραγωγής του εργοστασίου της MV Agusta που βρίσκεται στην πόλη Schiranna. Οι πρώτες πέντε Super Veloce Sreie Oro έχουν είναι έτοιμες να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους μέσα στον μήνα που διανύουμε.

MV Agusta Super Veloce Serie Oro 2

Η Serie Ore είναι η έκδοση περιορισμένης παραγωγής της vintage μοτοσυκλέτας. Η MV Agusta με αυτόν τον τρόπο τιμά τις αγωνιστικές επιτυχίες του παρελθόντος.

Το Serie Oro “αντιγράφει” το εκπληκτικό πρωτότυπο του 2018. Μοιράζεται τους ίδιους τροχούς, με 24 ακτίνες, βιδωμένες μεμονωμένα σε ζάντες αλουμινίου, και το ίδιο ασήμι και κόκκινο χρώμα. Είναι εξοπλισμένο με σύστημα εξάτμισης Arrow που ταιριάζει με το σχεδιασμό της μοτοσικλέτας. Μόνο η κίτρινη ζελατίνα και το κρύσταλλο του προβολέα “λείπουν” από την έκδοση παραγωγής. Στο Serie Oro έχει χρησιμοποιηθεί ανθρακόνημα σε πολλά σημεία ενώ η σέλα είναι από δέρμα Alcantara. Πολλά κομμάτια έχουν επεξεργαστεί με CNC και ένα δερμάτινο ιμάντας διατρέχει το ρεζερβουάρ.

MV Agusta Super Veloce Serie Oro 3

Κάτω από το “κουστούμι” κρύβεται το πλαίσιο του F3 800, αλλά με ένα νέο υποπλαίσιο που ταιριάζει στο στυλ και δίνει μια πιο άνετη θέση οδήγησης. Η μέγιστη ισχύς είναι 153 ίππους στις 13.250 σ.α.λ.για το Serie Oro με την αγωνιστική εξάτμιση

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.