05.05.2020
Οι Ιάπωνες επενδύουν στην ιστορία τους, επαναφέροντας την μάρκα από την οποία δανείστηκαν την τεχνογνωσία για να κατασκευάσουν μοτοσυκλέτες
Πολλοί έχουν ακούσει το όνομα της Meguro, αλλά οι περισσότεροι εξακολουθούν να αναρωτιούνται τι είναι και πως μπορεί να μπει στο μοτοσυκλετιστικό προσκήνιο. Και πώς εμπλέκεται η Kawasaki, μια από τις κορυφαίες κατασκευάστριες μοτοσυκλετών στον κόσμο και γιατί η εταιρεία του Akashi, έχει υποβάλει έγγραφα στο τμήματα κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας πολλών χωρών για κατοχή δικαιωμάτων της MEGURO.
Ας πάμε πίσω, στo 1895. Τότε ιδρύεται μία από τις σημαντικότερες βιομηχανίες κατασκευής μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία η οποία, δυστυχώς, αφότου εξαγοράστηκε από την Kawasaki στα τέλη της δεκαετίας του ’50, στις αρχές του ’60 εξαφανίστηκε. Οι μοτοσυκλέτες της αντέγραφαν τις μονοκύλινδρες βρετανικές κατασκευές της εποχής αλλά και τις μεγάλες δικύλινδρες της Harley-Davidson. Το μοντέλο Ζ97 του 1935 συγκαταλέγεται στα 240 ορόσημα της ιαπωνικής βιομηχανίας αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας.
Το 1954 παράγεται η πρώτη μοτοσυκλέτα της Kawasaki. Το μοντέλο ονομάζεται Meihatsu και χρησιμοποιεί τον κινητήρα KB-5. Στην εξέλιξη των μοτοσυκλετών της η Kawasaki συνεργάστηκε με τη Meguro, που ήταν ό,τι καλύτερο είχε να επιδείξει η ιαπωνική μοτοβιομηχανία τον καιρό εκείνο.
Τα σχέδια της Kawasaki για την Meguro είναι ακόμη άγνωστα. Μόνο υποθέσεις μπορούν να γίνουν με τα επικρατέστερα σενάρια να είναι δύο. Η εταιρεία του Akashi να παρουσιάσει ένα νέο ρετρό μοντέλο με το όνομα Meguro, αλλά υπάρχει σοβαρή περίπτωση να λανσάρει ένα νέο brand name το οποίο θα περικλείει όλα τα vintage μοντέλα της, όπως έκανε η Ducati με το Scrambler.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.